nuffnang ads

Wednesday 12 September 2012

AIDILFITRI 2012 :)

haii assalamualaikum semua  :)

aku sudah kembali mengemaskini kan blogg ku yang sudah kian bersawang! yuhooooo.
orite memandangkan musim raya belum habis lagi.alang alang aku nak story story lah pasal raya aku kali ni.macam biase kat kampung yang sama.tempat yang sama.lokasi yang sama.sebab tiap tiap tahun pun itu je tempat tuju nya.

HAHAHA.tema raya kali ni warna ape?
hurmm tema warna gold.HAA ko mampu? gold okayy.baju kurung moden.sedondon.buatan sape? of coz lahh bonda tercinta pn.noresah.thankyouuu MAK! haaa.






HAAA amacam?masuk tema tak? menyerlah tak?HAHA.HAA kalau nak tau yg baju kelabu tu kakak ipar kami.abang aku yang sulung punye bini.wahhh keluarga dah membesar ni.tak lama lagi tambah lagi sorang plak.abang aku yg num dua pulak nak kahwin.HAAA 22 Disember nanti.insyaAllah.

haa itu yang raya pertama.tak tgk lagi yang raya kedua.hurmm second day raya ni mcm tak gigih nak bergambar sgt macam raya pertama lahhh.so gambarnya sikit sajorrr.jap yea :


ini je satu yg ada.takpe nampak lah jugak temanya kan.kali ni tema kitorang "bukan pilihan sendiri" HAA sebab kitorang pilih corak baju yang sama tapi warna yang kitorang pilih tu bukan warna mutlak kitorang.contoh lah kan.aku minat warna biru.tapi kali ni aku ambik warna merah.and kakak aku yang minat warna merah pulak ambik warna biru.begitulah ceritanyaa  :) dan begitulah hasilnyaaa.

raya ketiga pulak kitorang pakat pakai jubah ramai ramai.HAAA beli jubah then pakai! sampai ke makcik makcik aku semua beli jubah jugak.haaaa.kerlassss kau jahh sampai bawak geng ehhh pakai jubah.tak caye? jap ehhh tgk gambar dulu  :)



HAAAA kau.dah macam kumpulan nasyid aku tengok dahh~takpe takpe yang penting bahagia  :)

orite lah sampai sini je lahh aku nak type.malas nak type panjang panjang dohhh.yang ni pun dah berape hari delay.now baru siap.ohh yeahh raya kali ni tak berape nak meriah sangat sebab abang aku yang second tak balik raya pun.die kena ganti tempat ketua dia.so kalau dia balik meriah sikit lahh and duit raya aku pun maybe bertambah.HAHAHA ohh yeah cakap pasal duit raya aku tak dapat banyak punnn.sebab umur aku dah tak berape nak layak dapat duit raya dahh.kononnn padahal dapat jugak dari pakcik makcik semua.huhuuuu.thats all.BYE assalamualaikum  :)


No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)