nuffnang ads

Wednesday 13 June 2012

WGC CLOSING SHOW 2012

hai assalamualaikum  :]

jumpe lagi kite eh.
okayy kali ni untuk penutupan world gas conference tu plak.buat dekat KL convention centre.actualy tu first time aku pi sana. kalau tak entah bila aku merasa nak pi sana.and aku pun baru tau kat area KLCC tu ade tempat macam tu.hahah jakunn~

show kali ni takde lahh sesukar show yang opening tuh.yang ni macam korang nyanyi lagu sambil buat movement.itu sajorr.and kali ni aku dapat pakai kostum yang aku sendiri tak pernah pakai even aku orang malaysia.hahaha

TARAAAAAA.inilah kostum nya.dari sarawak.HAHAH.aku rase ni lah kali pertama and kali terakhir aku pakai kostum ni. memang tak lahh kalau nak pakai baju yang ketiak terdedah ni.aiyooooo!
okaylahh aku malas lah nak cakap and type banyak banyak.tengok gambar sudahhhh

kami UM :)

semua dancer yang terlibat  :)


dancers from sarawak !

gadis-gadis UM ~


thats all.sekian terima kasih  :)

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)