nuffnang ads

Wednesday 12 September 2012

gosippp sat norr~

assalamualaikum  :)

heeheeeee.sepanjang cuti semester lepas aku tolonglah kakak aku kat kantin.hurmmm and bile time aku cuti semester senior senior atas aku semua tgh praktikal.sama lah jugak dengan student dari Universiti yang lain.nak dijadikan cerita aku ni.kat skola tu pun ade jugak cikgu praktikal.HAAA.semuanya baya baya umur kakak aku.23 tahun sudahh.tapi perangai tak macam cikgu.mengalahkan budak budak kalau datang ke kantin.tapi kalau dalam kelas aku taktau lah kan.kot kot lah lain kann.mane lah tau.

and ade lahh sorang cikgu ni.semuanya bermula dengan bubur kacang yang pekerja kantin buat.bile dah siap masak hantar lah ke bilik makan cikgu tuhh.and then datanglahh cikgu cikgu ni makan bubur kacang tu.ade sorang cikgu ni complain macam macam pasal bubur kacang.and then kakak yang incharge bilik makan cikgu tuh menyakat lah aku die kate aku yg buat bubur tu.padahal bukan aku lahhh.pekerja lain.aku just tlg tgkkan je lahh.betul sumpah! tolong isi air pun tak terlibat.

dan hari hari seterusnya dia kerap datang ke kantin semata mata nak lepak je.and cikgu cikgu lain pun pelik lahh.aku senyum je lahh.nak buat ape lagi kann.ishhh sampai lah hari aku nak balik ke KL semula.sebab cuti sem aku dah habis walaupun tak puas cuti dek kerana short sem.wahhh gituu~
and satu lagi.tak pernah pernah lagi tau cikgu lelaki masuk ke dapur belakang.dia ni je yang berani nak masuk.kononnye nak berborak dgn kakak aku.padahal aku yg die ngintai nye.ishhh malu kottt~sampaikan pekerja kakak aku tanye ape jampi yang aku pakai sampai cikgu tu jadi macam tu.mane lah aku tau kan.aku tak buat pape pun tau.ishh malunye lahh.terasa bahang kat muke ni tau.aduhh~
dah lah.malas nak cakap banyak.tengok je lah ni

and aku pulak konon macam cikgu pulak kan pakai macam tu.maklumlah dah last day kan.pakai cantik cantik.and time ni ade jamuan hari raya cikgu cikgu skola tuh.aku dipaksa ambik gambar dgn dia lahh~

thats all.assalamualaikum  :)

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)