nuffnang ads

Saturday 24 March 2012

sudah lahh!~

assalamualaikum :]

emmm sudahlahh~ aku malas nak ambik tau dah pasal mamat tuh.tak kemana mana pun kan.malas lahh nak menggedik gedik.minat kat dia konon.faedahnye? CEHHH~

"buang mase kau je mimi.die tak pandang kau pun".

"hello aku bukannye nak dia pandang aku or tatap muka aku ni sampai boleh kire brape ketul jerawat ade!"

"dah lahh mimi.tak payah nak berangan.kau suka tengok muka dia je kan?so hentikan saje lahhh"

"memanglahh aku suke tengok muka.tapi disebabkan semua bende dah jadi putar belit.mampu ke aku nak kawal mulut orang.kau boleh?tak kann"

"putar belit?asal pulak?"

"sekarang ni pokok akar tunjangnya awal awal nya aku cuma suka tengok muka dia je.tak lebih drpd tu pun"

"then?so what?"

"dah lah malas nak layan."

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)