nuffnang ads

Sunday 25 March 2012

kadang-kadang haiwan peliharaan pun nakal jugak !

HAI HAI HAI assalamualaikum  :]

hee hee kali ni ade cite baru lak !
macam ni.roomate aku kan ade bela arnab dalam bilik kitorang ni kann.name die PUFF ~
boleh dikatakan comel lahh jugak.macam bulu singa pun ade.sampai mata pun tak nampak.haha.aku pernah kot jentik telinge arnab tuhh.nasib baik die tak lehh cakap.kalau tak dah lame dah die mngadu kat tuan die.kui kui kui~ bukan ape.sekadar bermanje.

HAHA berbalik kpd cerita asal.begini arnab ni takde lahh macam bile tuan die suruh buat ni die buat ni.bile tuan die suruh buat tu die buat tu.tak tak takk.arnab ni sangat gedik okayy.depan tuan die baik baik je tauu.bile belakang tuan die.ya rabbi perangai~macam hareemmmm~ ade ke patut die pergi selongkarnye almari tuan die.ishh aku nak halang kang ade plak aku kena sengat dgn si arnab tuhh.bukan ape sbb dulu aku penah nak terkam kepale arnab ni.pastu die buat style macam kucing mengamuk tuhh.aiyooo first time kott aku jumpe arnab buat macam tuhh.

almari tuan die dah bersepah habis dah.dengan plastiknye terkeluar habis.ishh aku nak kemas kang jadi lain plak.then bile si arnab tu dah habis selongkar almari tuh tup tup tuan die balik.cehhh~aku senyum je lahh.then tuan die macam paham paham je."PUFF !" terus keluar dari mulut tuan die.bla bla blaaa~ dan dan je arnab tuh lari masuk bawah katil.siutt punye arnab.pastu tuan die macam balik sekejap tau.pastu keluar balik.arnab tuh pun keluar balik carik plak bende bende yg nak kena korek korek.last last tuan die punye kotak ape tahh die korek korek nye.tapi tak berlubang pun.bunyi je lebih.cehhh action lebih!

arnab pun talam dua muka okayy~beg aku pun habis rabak.nasib baik tak kelobong besar.aku punye almari dah kelobong dah kat bawak tuhhh.entah ape tahh motif yg die buat.aku punye wayar laptop pun dah nak putus kottt! ishh aku diam kan aje~

dah lah sampai sini je lahhh.
macam singa kan?HAHA.okayy lahh bye.assalamualaikum  :]

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)