nuffnang ads

Friday 23 March 2012

dia tetap hensem okayy~

assalamualaikum  :]

HEEHEEE.bertemu kembali sorry banyak keje lahh sekarang.kena handle projek akhir semester nanti.blaa blaa blaaa.okayy kan aku ade bagi tau kan kat entry lepas lepas yang aku kalau pagi pagi pergi bilik study kat kolej aku ni kann? HEE HEE yelahh memang lahh niat tuh nak study.sebab kalau study kat dalam bilik.aku tak aman kott.kenapa?hanya yang tahu saja yang tahu.aku malas nak explain kat sini.HAHA HAHA.

tapi kalau tiap tiap pagi aku kat sane aku boleh nampak dia hari hari tauu.hee bukan aku nak ambil kesempatan.cuma aku mendapat kesempatan dalam kemuliaan.*takleh blaa kann~

yelahh aku punye bilik study tuhh menghadap ke tempat parking motor budak budak blok lelaki.so takkan lahh aku nak pusing bangunan tuh kan? hHAA so automatik laa boleh nampak kan.hee hee.yang aku tak leh tahan nye macam aku boleh rasa dia akan ade lalu kat situ sbb aku berdebar debar.ishh~ ya Allah ape lah nak jadi dengan aku ni kan? nak kate gedik pun ade.HAIHHH tapi ape maksudnya kalau aku berdebar debar tuh? aku pun tak tahu... semuanya menjadi dott..dott...dottt...

huhuhuuu~ alhamdulillah dia tetap hensem okayy :]

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)