nuffnang ads

Monday 5 March 2012

situasi yang aku rasa macam nak tutup muka guna selimut !

okayy assalamualikum untuk kali nie  :]

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! jerit jap!!!!!!!!!!!!!!!!

haihh tadi macam biasa lahh rutin aku.ade latihan menari.*HAHAHA aku suka giler kot time berlatih malam malam.bukan ape sebab aku boleh jumpe pengubat rindu aku.kehkehkeh!

then tadi malam aku duduk lah terkinja kinja menari tarian india tau.time tuh aku ajar senior aku ni step.bukan lahh aku ni terror sangat sampai nak ajar senior sendiri.tapi dia tak datang semalam.aku pulak berpasangan dengan dia*girl okay! time aku ajar datanglahh si AZ ni.OMG muka aku dah terasa bahangnya.ya Allah.ape dia buat kat sini? si geng aku ni,abang syafiq duk plak berborak dengan dia.alamakkkk abang syafiq ni saje je kan.sebab dia dah tau pasal si AZ ni org yg aku minat.lama plak tuhh.pastu senior aku yg aku ajar tarian tuhhh dah tau jugak pasal si AZ ni.aiyooo dia plak cakap cina ngan aku.aku pun layan lahhh! then si AZ ni tanye lahh dekat abang syafiq "dia pandai cakap cina ke?" abang syafiq pun layankan aje.

then si senior yg aku ajar tadi buat perangai giler."hallooo ni lahh mimi.dia pandai tau.semua dia tau.cakap melayu,cakap cina,wahh dia hebat lahh!"

aiyooo aku dah tau nak tutup muka dengan ape dah ni.aiyooo ! aiyoooo! aiyooo!
ape yg die buat? no comment  :]

okayyy.cerita tergantung di sini.

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)