nuffnang ads

Monday 5 March 2012

siti nurhaliza masuk kuala lipis

assalamualaikum.HHAHAHA

tajuk entry yang tak leh blaaa.koya artis sehh~

okayy ceritanya begini.semalam aku ade latihan menari.tarian india.then badan pun berpeluh peluh laaaa.very the penat maa.lepas tu aku ni ade 2 assignment yg belum complete.besoknye nak submit.AIYOOOOO! *sempat lagi kan tulis blog.mmg giler laaa budak ni.

lepas tu habis je latihan tuhh aku pegi lah masuk bilik study ni.sebab barang barang aku mmg tinggal separuh kat dalam bilik.korang tau tak sekali aku masuk dalam bilik tuhhh.semua orang kat dalam tuh macam tak jadi nak study tau! ishh.nak kate muke aku ni macam hantu tak lahh jugak kan.kalau berpeluh peluh tu kire normal la kan.baru habis.ishh malu giler aku time masuk tuhh.nak pegi bilik study pun salah ke? dahlaaa barang barang aku tuh kat dalam bilik study yang lagi satu.so aku kena menempuh makhluk makhluk Allah yang ramai ramai ni dulu.

haiihhh kenapa eh?mase tu macam aku rase aku jalan catwalk kat atas stage yang membuatkan semua orang nak pandang.segannnyeee laaa.ni lah susah kalau orang bergiat aktif sangat!
bergiat aktif apekebendenye lahh hehh~
kalau setakat menari terkinja kinja tu ape lahh sangat.

dahlaaa.sebab tu lah aku anggap aku ni macam siti nurhaliza masuk kuala lipis.sebab oang kenal aku and aku tak kenal orang  :]

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)