nuffnang ads

Tuesday 6 March 2012

kejadian di luar duga~

assalamualaikum dan selamat.
bersama saya lagi bersiaran langsung dari Anjung Ilmu Astar.

berita pertamanya..

seperti biase semalam malam aku ade latihan menari.tarian asli.lepas tu tarian kreatif.lepas tu sambung plak tarian india.haihh exhausted giler babann~
tapi tiap kali aku ade latihan pasti ade pengubat keletihan aku.wuwuwu! *gedikk
haihhh mr.AZ kenapa lahh muka kau tu macam ade power ehh? setiap hari aku menunggu nunggu kau punye muka.dan yg aku peliknye bile nampak muka kau aku berdebar.ape yg ade kat muke kau tu eh? yang aku lagi peliknya.masa awal awal aku masuk dulu macam tade pape tau.tapi sekarang ni semakin lama macam %&*$#@!^%&* !!!

okayy nak dijadikan cerita.semalam tengah aku menari tarian asli.sebelum nak start tarian tu mrAZ ni lalu laa kat tempat latihan kitorang tuhh.pastu bile die nak lalu lagi sekali kitorang dah mula menari.dah laa dia lalu kat bahagian belakang.then aku punye tempat pulak kat belakang sekali.then ade plak pergerakan pandang belakang.then bile aku pusing belakang dia ade betul betul kat belakang aku lahh.setapak je jaraknye hAAAA.senior senior aku ni semua dah gelakkan aku awal awal dah.aku yg tgh menari ni jadi tak huru hara dahh.entah ape ape aku menari~

tahap kepantasan jantung aku takyah cakap laaa.kalah jet kat awan tuh aku rase!

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)