nuffnang ads

Tuesday 27 March 2012

sengal punye arnab !

assalamualaikum semuanya !

ishhh geramnya aku.okayy sabarr.azan maghrib baru je berkumandang.aku duduk duduk molek je ni haa kat atas katil online.ishh pastu si tuan arnab ni molek pulak lepaskan arnab die daripada sangkar !

grrr! and molek molek pulak si arnab tu duk main main kat kaki tuan die tuh.pastu molek molek pulak butir butir najis bergolek di atas lantai bilik aku nih !
wahh.what the ** ! aku nak sembahyang kot kejap lagi.

then molek molek pulak tuan die sapu najis najis tu semua.aiyooo still basah okayy.tak melekat ke kat lantai tuh! ke arnab punye taikk memang kering and tak membatalkan air sembahyang.ke guane? comment?panduan? pleasee aku nak sangat tahu. aku nak sembahyang kejap lagi nihh.was was pulakk!

okayylahh daripada menimbulkan perasaan buruk sangka segalaaa.BYE ! aku nam mandi and nak maghrib jap  :]

ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)