nuffnang ads

Thursday 8 March 2012

ni lahh susah kalau dapat lecturer yg celotehh*

assalamualaikum  :]

tadi aku pegi kelas.pastu lect aku check lah aku punye kertas kerjaaa.HAHAHA ade macam beberapa helai berterabur sikit.pastu die punye membebel haa ambik kau :

"ape hal pulak kau susun macam ni.ishhh budak ni.ko ni memang giler kan! HAA kat facebook bukan main lagi kau ehh.gila bayang lahh!*[satu] HAA sehari tak nampak jadi giler lahhh*[dua] HAA ko jangan nak main main mimi*[tiga] ko jangan nak main jantan sangat*[empat] belajar belajar mimi ko belajar betul betul"

sedikit kePERLIan berada disitu dan ada sedikit pesanan untuk aku.alahh biasalahh dia memang macam tu kott.kalau nak marah kitorang mesti die akan kaitkan dengan kita punye perangai luar daripada kelas.macam pegi keluar jalan jalan laaa pegi karaoke lahh ade show kat luar lahhh macam macam lahh nak nak pulak bile ape yang kita buat or post something anything whatever lahh mesti die akan ambik tau punye.grrr!

HAIHH tapi nak buat macam mane kalau perangai giler bayang tu takleh hilang laa.aku dah jadi taksub dengan muka dia.sangat hensemm okay! alhamdulillah anugerah TUHAN yang dia dapat.aku tumpang bersyukur  :]

thats all  *love

1 comment:

any comment? comment je laa.thanks :)