nuffnang ads

Friday 9 March 2012

aku di ambang ke puncak!

assalamualaikum  :]

aku sebenarnya taktau nak mula cerita ni daripada mana.aku pun taktau nak bayangkan ape yg aku rase sekarang ni.haiyAAA!

ceritanya bermula begini.seperti biasa selagi zaman FESENI tak berakhir selagi tu lah aku akan menjalankan latihan sepanjang malam.tak kira lah tarian kreatif ke tarian india ke or tarian asli.so macam petang tadi aku ade latihan tarian asli.masa awal awal latihan tuh aku pakai lah baju yg agak macam bergaya lah sikit kan.pastu si AZ ni adelahh LALU je kat situ.dia nak pegi makan kot sebab dia turun tangga ke DM.then dah try dua tiga round menari badan macam melekit kann sebab pakai baju bukan baju tshirt.so tak serap peluh.then aku pegi lah tujar baju.

balik je dari tukar baju tu senior senior aku semua cakap "alahh mimi lambat sikit je lahhh.si AZ ni baru je duduk sini borak borak" pastu aku buat bodo je lahh.malas nak nampak malu sangat.padahal TUHAN je lahh yg tau ape yg aku rase mase tuhhh.belum nampak muka lagi aku dah berdebar giler.HAIHHH.then tak kisah lahh sebab siAZ ni pun aku tak nampak pun.so buat like normal jee.then menari mmenari pung pang pung pang.rehattt!!! time tuh nak pukul 7.45 jugak lahhh.lepas smbahyang maghrib.HAIHH si AZ ni ade la lalu.pakai smart smart dengan baju hijau astar tu lahh*kolej aku die lalu nak pegi bilik mesyuarat.pastu aku nampak then semua senyap macam ade malaikat lalu je.HAHAHA.so aku masih buat macam biase je.sebab dah tak nampak batang hidung dia.huhhh legaaa~

tiba tiba dia keluar daripada bilik mesyuarat tuh bawak kelauar laptop then duduk kat kerusi tempat kitorang menari tuhh.aiyooo~ buat ape pulak mamat ni kat sini?? haihh bawak laptop pulak tuhh so mesti akan duduk lame lame kat situ.then dalam sepuluh minit macam tuhh lepas si AZ ni dah puas tengok kitorang menari [yg penting dia bukan tengok aku okayy~] then dia masuk balik dalam bilik mesyuarat tuh.time tuh kitorang tengah rehat rehat.time tuh datang lahh kak nurul*koreografer untuk tarian kreatif.lepak lepak jugak lahh dengan kitorang.then budak budak kreatif pun ade kat situ.tunngu masa nak berlatih jeaaa.so masing masing borak borak.tiba tiba senior aku yg tgh borak borak ni terdiam.

*petanda dah mai petanda dah mai
then aku pusing pusing belakang PAP! dia ade kat  belakang aku tgh jalan bawak beg nak pi mane entah.senior aku semua say hai lahh kat si AZ ni.aku just pandang dia macam tuh je lahh.die pun pandang aku sekali imbas macam tuh je lahhh.macam pandang member member yg tak berapa nak rapat lah kan.pastu senior aku ni gelak gelak.kak nurul ni pelik lah kenapa senior senior aku ni gelak gelak sambil pandang ke si AZ ni.kak nurul lagi best dengan suara nya yang lantang dia cakap macam ni kat si AZ "ehh dik, ni[*sambil tunjuk ke aku] nak kenal dengan ko".aiyoooo! benda yg tak diduga berlaku lagi.aku memang tak tau cakap ape.ayat ni keluar sendiri dari ulut aku untuk mempertahankan diri "ish mane ade lah kak".kak nurul pandang aku senyum je."heh ko ni mimi lain kali jangan tunggu laki cari kita tau.kita yg kena cari laki !"

okayy aku terdiam.senior senior aku yg lain mmg dah tergelak awal awal dah.budak budak kreatif aku macam macam pandangan.aku taktau sama ade diorang akan pikir macam mane. adakahhhh..

#1 wahh mimi minat kat AZ.wah gosip terbaru ni
#2 ishh perasannya mimi ni ade hati lahh nak dekat si AZ ni
#3 eee muka tak lawa mane tapi minat kat abang AZ yg hensem ni
#4 ehh nak ke si AZ tu layan ko mimi

"aduh macam macam aku rase orang akan anggap lahh~"

OKAYY tarian asli dah habis! thankyouu guys  :]
tarian kreatif bermula.aiyooo tulang belakang dah nak tercabut dah ni.AIHHH~
blaa blaa blaaa tarian kreatif! one two three four five six seven eight blaa blaa blaaa  :X
tarian kreatif pun dah habis.kak nurul pun dah balik.and ade sikit je budak budak kreatif yg mintak tolong aku ajar step.
TIBA-TIBA.. si AZ ni datang kat tempat kitorang berlatih tuhh then berdiri terpacak kat situ.sangat dekat okayy.aku taktau ape yg die tengok.maybe die bengang dengan statement "ehh dik ni orang nak kenal ngan ko ni !" or tak pun die rase tercabar.dengan pandangan mata dia tuh*aku just jeling jeling and just buat macam biasa biasa je.macam takde pape berlaku.then senior aku ni jerit "wahh mimi dah tak boleh mengajar*dalam bahasa cina.so that semua orang melayu kat situ tak faham" gigih aku okayy then aku teruslahh ajar budak budak kreatif ni.ishhh! seriously berdebar giler kott~ TUHAN je lahh yg tau ape aku rase.pastu at last ade lahh sorang budak yg aku ajar tuh macam 'perasan' si AZ ni tengok dia so die cakap lah kat si AZ ni "takyah nak pandang pandang sangat lahh" then si AZ ni gelak then terus blahhh~

dah makin dahsyat cerita aku ni
MAKK! ABAH !! MIMI ! IQA ! ILA ! tolong finie wehhh~

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)