nuffnang ads

Wednesday 14 March 2012

lelakiku dihatiku

assalamualaikum  :]

okayy dunia fantasi aku masih berlarutan tau.belum habis lagi ni.ehemm ehemmm

memandangkan cerita nya sudah menyimpang sangat sangat sangat.
memandangkan semua orang dah tau.
memandangkan tuan empunya badan pun macam dah tau
memandangkan nanti aku takut jadi lain

aku nak buat rumusan kat sini.okayy memang si AZ ni hensem,smart,comel semua serba lengkap lahh.anugerah TUHAN.alhamdulillah.aku memang suka tengok muka dia.

#aku just suke tengok muka dia
#aku tak berniat pun nak jadikan dia boyfriend
#aku tak berniat pun nak jalinkan pape hubungan
#calon suami apetah lagi

wehh aku masih belajar kott.aku tak berani nak balancekan study dgn cintan cintun ni.erghh! okayy sekarang ni tutup cerita.FESENI pun dah habis kann.oleh kerana aku mula suka tengok muka dia start drpd mulanya aku latihan feseni.sekarang ni feseni dah habis so habislahh tempoh tersebut okayy.selamat akuu ~

FESENI DAH HABIS SO TEMPOH MALU AKU DAH HABIS ~
OUHHHHYEAHHHHH

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)