nuffnang ads

Saturday 10 March 2012

daripada suka menjadi kepada fobia dengan si dia :'X

assalamualaikum  :]

aku ringkaskan cerita okayy! pagi tadi latihan tarian india.pastu latihan tarian asli.HAIHHH ade juga dia datang tengok.sape?sape? si AZ ni lahh~ senior aku ade sorang cakap "wehh mimi aku rase kan semenjak dua menjak ni kan selalu je die datang tengok kite berlatih.aku rase die pun minat kat ko lahhh" aiyooo statement sangat okayy! tidaknyelahh nak mengharap tapi takkan lahh kot.aku ni sape je.tak layak dengan taraf dia.die AJK kolej kott.besar tuh pangkat.so langsung tak sesuai dengan aku ni yang hanya menjadi tukang terlompat terkinja macam monyet kat kolej aku ni.HAHA.and kenyataannya "aku just suke tengok muke dia.bukannye aku nak jadikan die boyfriend or bakal suami lahh!"

and semakin hari semakin lama aku rase si AZ ni dah tau lahh.yelahh mane taknya kalau nak diikutkan hari hari senior aku menganjing aku masa si AZ ni lalu or duduk kat situ.si AZ ni plak tak bodoh kot.mesti lah die perasan kan?ishh

then nak dibesarkan cerita lagi.tadi ade event tau kolej ni.event macam caring caring sikit lahh.sebab budak kurang upaya datang melawat kat kolej ni.so ade lahh majlis penutupan kan?and si AZ ni kan AJK kolej so die pun terlibat.dengan baju smart giler.dengan rambutnye terpacak tegak! mula mula aku tak perasan langsung tau.tapi senior senior aku lahh macam jeling jeling kat aku.aiyoooo senior senior aku ni plak kadang kadang over jugak tau.ishh~

time tuh kitorang dah nak start tarian asli tau.so aku pegi lahh kat radio tuhh.bukak lagu.dengan tak semena mena si AZ ni datang duduk kat kerusi yg berhampiran dengan radio tuh.then aku kena mencelah kat depan die.ya Allah.bayangkanlah ape yg aku rase.aku tengok muke die pun dah berdebar apetah lagi die ade dekat dengan aku ni.grrrrrrrrr! senior senior aku yg lain tak terkata ape time tuh.nak gelak tapi tak tergelakk.

si AZ ni pun satu.ade ke patut buat macam tuhh.die saje je ni aku rase.sebab die dah tau kan aku minat kat die.tunjuk macho lah kononnye~

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)