nuffnang ads

Wednesday 14 March 2012

FESENI 2012 *tarian asli

assalamualaikum.apa khabar semuanya

pertandingan feseni untuk tarian asli dah lepas.terlepas lah satu azab.alhamdulillah.walaupun keputusannya tidak menyebelahi kitorang.takpe menimba pengalaman itu penting okayy.memandangkan aku kali pertama join semua semua benda ni agak gemuruh sedikit.sampai aku dah kelaut kat atas stage tuhh.orang duduk aku plak sorang sorang berdiri.gemuruh punye pasal.huhh! perasaan kat backstage takyah cakap lahh.sangat nak tercabut jantung.lepas tu dah umumkan plak kolej kediaman pertama sangat gugup tau! masuk masuk stage dah start menari.awal awal cantik.dah tengah tengah kelaut aku! HURU HARA~

takpe lahh yg penting aku dapat pengalaman.and kalau join lagi tahun depan.insyaAllah aku akan buat yg terbaik.untuk diri aku sendiri dan kolej aku ni.

tarian inang  :]



sekian terima kasih  :)

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)