nuffnang ads

Sunday 26 February 2012

suasana berubah :]

assalamualaikum  :]

Alhamdulillah semakin hari aku semakin kuat untuk menempuh segalanya.semakin hari semakin aku berani menempuh dugaan yang melanda.terima kasih Ya Allah.berkat doa yg tidak putus putus aku hampir berjaya melaksanakannya.Alhamdulillahh.

semester 2 sangat padat.sangat kuat.sangat menduga tahap keupayaan ku.rutin harian ku kini berubah.setiap pagi aku menjadi penghuni tetap bilik study dakat kolej aku ni.kediaman pertama,universiti malaya.kelas aku selalunya paling awal start pukul 10 pagi.jadinya pagi pagi aku bangun subuh, makan dah kemas kemas barang terus pegi bilik study.orang lain semua terkejar kejar pegi kelas.akulah penghuni tetap bilik study pagi pagi.seriously aku cakap.kat sini sangat tenang.aku boleh buat ape yg aku nak.

mesti korang akan tanye aku kan "kenape tak study kat bilik je?ade meja study sendiri kan?"
yes betul.kat bilik semua bende ade.meja study ade.nak study kat situ pun boleh.tapi aku tak boleh duduk lama lama kat dalam bilik.aku sendiri stress dgn bilik aku sendiri.aku tak boleh nak fokus dalam bilik aku sendiri.kenapa? korang tau tak roomate aku ni bawak arnab masuk bilik.even bende tu memang dilarang sma sekali untuk bawak masuk bilik."then ape masalahnya?" korang tau tak arnab tu dah gigit aku punye wayar laptop.ishh! aku mati mati ingat wayar tu kena sambar petir ke.tapi kalau terbakar sekalipun mesti ade kesan hitam hitam kan macam hangus tu kan.tapi yang ni kesannya lain.macam kena gigit tikus je.nak kate tikus gigit.tak penah penah pulak aku dengar tikus sanggup naik tingkat tiga semata mata nak gigit wayar laptop.ishhh! geramnya lahh aku.sebab tu aku taknak ade kat dalam bilik.nanti perasaan dendam and nak marah tu ade.sekarang ini buat relaxxx je.

so sekarang ni aku gembira dengan ape yg aku buat.alhamdulillah  :]




s e k i a n t e r i m a k a s i h  :]

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)