nuffnang ads

Thursday 1 March 2012

setiap kali aku nampak dia.aku cuba nak elak tapi....

  assalamualaikum   :]

entry yang agak malu bila aku nak type.cerite die cenni, aku pun taktau macam mane nak mula.adalah sorang makhluk Allah ni.aku just kenal dia mase minggu haluan siswa.minggu haluan siswa tu macam junior junior baru masuk lahh.ala ala macam minggu orentasi gitu.so aku anggap dia tu senior aku.umur dia macam taknak ambik tau je.tak kisah laaaa.bukannye aku nak pilih jadi calon suami pun.just nak cari orang yang aku suke tengok.

okayy.awal awal dulu aku macam taknak ambik tau je pasal senior senior ni.aku just anggap macam life aku tak terlibat dengan orang lain.cuma dah masuk sem 2 ni aku rase lain.hee heee*gedik! bukan ape sebab aku dah masuk program kolej.so aku dikira macam siti nurhaliza masuk kuala lipis.HAAA macam tu lah aku.orang kenal aku budak kebudayaan.tapi aku? kenal orang pun tak.bila orang tengok aku diorang senyum.seolah olah macam dah tau aku ni sape.tapi aku tak kenal diorang.dengan selambe aku balas senyuman diorang yang sweet mweet tuhh~

then pada satu malam nampak lahh mamat ni.niat aku just nak pandang jeling jeling jea..tapi niat tuh macam dah menyimpang.aku cuba nak elak untuk pandang dia.tapi bila aku dah cuba nak elak.mata aku macam ade magnet kat dia.nak kata hensem tu tak lah hensem sangat.kalau ikut taraf aku ala ala macam zul huzaimy pun ade.hensem lah bagi aku.sweet je muke dia.bukanlah aku cakap kat kolej ni takde mamat hensem.tapi yang lain aku macam layan tak layan je.sbb ade separuh aku dah tau dia dah ade girlfriend.so takmau kacau daun.tapi dia ni? aku sendiri tak tau nak agak.

ish aku pendam je ni.blog ni lahh yang jadi tempat lepas perasaan aku.serius wehh sekali aku nampak dia.macam nak tenung je muka dia.macam tadi aku tgh turun tangga then dia tengah jalan kat blog yang bertentangan dengan tangga yg aku turtun tuhh.ya Allah bayangkanlah ape yg aku rase.nak kate berdebar tu tak lah jugak.tapi dia ade tarikan tau.and aku sendiri pun taktau! macam satu malam tu dia ade tengok aku punye group ade latihan.kalau sebelum sebelum ni dia just lalu and pandang sekali jeee.tapi malam tu ya Allah dia dengan pakai jacketnye.bukak jacket dia.then letak helmet dia kat atas meja area situ.haihhhh jejaka yang aku suke tengok ade dekatt je dgn aku.astargfirullahalazi tabahkan hati mimi.buat macam takde pape yg jadi.buat buat biase je.die pun ade jugak pandang pandang aku.tapi takdelahh sampai nak tenung macam aku tenung dia.haihhh siapalah aku ni kannnnnnnnnn.orang bawahan je.

cerita tergantung disini*
ok bye !
assalamualaikum  :]

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)