nuffnang ads

Sunday 12 February 2012

SEMESTER 2 dah !

assalamualaikum.

alhamdulillah semester 2 dah bermula.semoga aku kuat dan tabah menghadapi segala dugaan yang akan aku hadapi.jatuh sekali tak bermakna aku akan rebah selamanya.jangan pegang sangat dengan tupai punye ayat."sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah juga" yeahh tupai kalau tunjuk act sikit mmg la akan jatuh.macam manusia jugak,kalau korang sombong sekalipun takkan kemana.jadilah diri sendiri, bantulahh kawan kawan yg lain.jangan lah jadi bodoh sombong.sumpah aku benci.aku tak perfect tapi aku nak orang pandang aku perfect.but jangan lahh over sangat okayyy !

and atas ape yg aku dah buat untuk sem lepas.alhamdulillah result aku memuaskan.pointer 3.51/4.00.memuaskan tapi agak tak puas hati sikit.kenapa?entahlahh but still tak puas hati.semoga ade peningkatan untuk sem 2 ni.insyaAllah.kalau usaha banyak pasti akan ada hasilnyasemoga orang berpeluang berada di atas.but kadang kadang bila dah ada kat atas tu bukan senang nak stay je kat atas.sure akan ade jatuh gedebuk sekali kan? kalau dah jatuh sekali tu jangan jatuh selama lamanya okayy.and kalau jatuh sikit pun pandai pandai lahh cover cover sikit yea.

thats all.sekian terima kasih  !

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)