nuffnang ads

Thursday 2 February 2012

pengaruh lagu cinta muka buku by najwa latif "sweet16teen :]

okayy assalamualaikum.

melihat pada tajuk, lagu cinta muka buku semua orang tau kan? awal awal time keluar lagu ni aku dengar makk aihh lajunye minah ni nyanyi.grr~ than aku try lahh ikut budak ni nyanyi kadang kadang ade lahh tersasul mane mane lirik entah.cuma hafal dia punya melodi dgn huwoo huwooo huwooo tu je lahh.
then bile dah dengar lagu ni lame lame yesss ! aku dah berjaya menyanyikan bait bait lagu ini dengan sempurnanya tapi taklahh semerdu si najwa latif ni kan?

bercakap plak mengenai pengaruh lagu nieee.okayy kalau nak buat gambaran kat youtube.sekejap je lagu ni keluar tak lama kemudiannya terciptalahh video video lain yang menyanyi kan lagu yang sama.tak kira lahh minus one ke? unplugged ke? macam macam lahh.semua nak tunjuk bakat masing masing kan? AKU? aiyooo takde maknenye aku nak tayang muka and duk terpekik terlolong kat depan webcam tuh.macam orang tak betul pun ade.HAHAH yelahh kalau time tengah record tuhh acah acah muka kita lahh yang paling letop kat webcam tu haa keluar keluar suara haramm jadahh ! yelahh kalau suara sedap tu sedap lahh telinga orang yang mendengar.rajin lahh tangan orang tu nak tekan like button kan? tapi kalau sebaliknya? korang je lah yang tau okayy! kalau macam najwa latif ni plak okayy lah bagi aku.tak sumbang and sedap di dengar.yelahh tup tup dah jadi artis dah pun kann? rezeki die nak buat canne  :]

lagu ni kalau korang pasang kat player mane mane kan sure orang kenal.sampai mak aku pun siap boleh hafal kot lagu ni.kalau salah lirik tu normal lah kan?tersasul sikittt.mak aku pun siap puji lagi lirik lagu ni simple je sedap di dengar.pastu mule lahh duk banding kan dengan lagu lain.macam lagu lelaki seperti aku by aliff aziz tuh.lirik sangat tak berapa EMPHHH ! kann.tapi lagu cinta muka buku ni seronok dinyanyikan.

HAAA.sebenarnye tujuan aku duk berpotpet  kat atas semua ni cuma nak bagi kias kiasan je kat korang.aku cuma nak korang tengok video ni.bukan ape selalu korang tengok video orang nyanyi lagu cinta muka buku berapa tahun? HAAAA kalau ikut umur dalam berbelas belas tahun jugak lahh kan?TAPI kalau korang tengok video ni sure korang tergelak habis sebab budak yang nyanyi dalam video ni just umur 1 tahun lebih.even die tak nyanyi ikut lirik tapi dia macam dah tau melodi lagu ni.

punye lahh kuat penangan lagu ni kan.dari yang berumur dan berusia sampai lahh bawah umur yang tahap bawah bawah gilerr lah! satu tahun kott bercakap pun macam ngeng ngong ngeng lagi.tapi dah boleh dengar lagu and terus try nyanyi walaupun entah ape sepatah haram keluar.HAHA.so aku takmau bebel banyak.korang tengok je lahh video ni okayy.cinta muka buku by arif zikry  :]


amacam? okay cite die mula mula macam ni.kalau dulu si zikry ni suka lagu awi rafael-pulanglah yang monday tuesday wednesday thursday friday tu lahh.kalau die dengar je lagu ni sure die akan menari nari and goyang kepala.kononnye faham lah lagu ni.pastu terpasang lahh lagu cinta muka buku ni.aku ingat dia just nak menari je.yang aku terkejut nye die siap boleh menyanyi sekali ngan najwa latif ni.yang part huwoo huwoo huwooo tu lahh.bukan main lagi budak ni.huh ! thats why aku cakap lagu cinta muka buku ni kuat penangan dia.jgn main main.kau hado?  :] NON-HADO kannnn.jangan jeles okayy

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)