nuffnang ads

Saturday 31 December 2011

dua ribu dua belas dahh !

assalamualaikum.YO WHATS up ! hee

okayy dah melangkah masuk ke 2012 ni ape cite hampa semua?
aku? hurmmm begitulahhh jadinya.terasa macam takde perubahan.entahlahh aku pun tak perasan.celebrate new year? hurmmm macam buang mase je.yelahhh kite duk terkinja kinja kat sana.at last number tahun tukar satu nombor jaaa.*kejamnya lahh aku. tapi ni lahh yg aku rasa.huhu.just duduk di rumah and bersama keluarga.taklahhh buang masa facing traffic jam, sesak ngan ramai orang.macam macam lahhh! kat KL lagi lahhh.takyah cakap pun dah tau kann.

azam tahun lepas tercapai ke?
erghh azam tahun lepas pun aku rasa macam tak kesampaian.aku berhajat nak balance kan study dengan benda lain like family, kawan, boyfriend and so others.HUHUHU.yes study aku still boleh concentrate tapi kalau nak buat kesimpulan kat satu dacing.hurmm dacing tu sure akan berat sebelah.sebab aku juat concentrate on study je kann.bagus lahh tu kan concentrate on study sebab aku tak concentrate dengan benda lain.family mmg lah kadang kadang homesick tapi macam biase lahh.have to face it  maaa.

azam tahun ni?
hurmmm takde pape yg menarik.buat aku berjanji aku akan jaga nama baik family.yelahhh study and kursus yg aku ambik ni sangat mencabar and aku harus kuat.yeahhhh ayat tu yg aku pegang."AKU HARUS KUAT".biarlahh orang cakap macam mane sekali pun tapi aku harus kuat.ohh yeahhh! so peganglahh ayat ni mimisyafinie AKU HARUS KUAT.kalau nak dispeaking kan, YOU HAVE TO BE STRONG !

yeahh i've to be strong.

hurmm thats  all for now.assalamualaikum  :]

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)