nuffnang ads

Monday 2 January 2012

siapa saya di mata dia?

assalamualaikum  :]

okayy berbalik kepada tajuk di atas.adakah aku sudah berelationship? ohh tidakkk.kawan aje.boy friend saya ramai.classmate sayaaa.budak budak kolej saya.kawan lelaki okayy.yang teristimewa belum ada.bak kata orang dulu dulu : "sapelahh lelaki malang yang dapat aku nanti ehh?"entahhh.and jodoh itu di tangan TUHAN kan.and kata orang JODOH itu merupakan rahsia daripada ALLAH s.w.t kepada manusia.sebab tu manusia tak boleh nak cup cup die punye boyfriend.kannn.so berbalik kepada tajuk di atas thats why lahh aku takde orang yang istimewa dalam hidup aku sebab jodoh tu kan di tangan TUHAN.aku sapelahh nak menentukan jodoh aku.satu lagi kalau orang cakap jodoh yang ditentukan oleh mak ayah kita direstui.insyaAllah.tapi betul ke?wallahuaalamm.

yelahh semua wanita inginkan pembimbing kan?wanita mane yang taknak teman hidup yang sah.of course lahh nak.kalau aku diberi peluang kahwin sekarang.aku kahwin sekarang jugak tau.HUKHUK.tapi dengan sape?thats why.semua ini berbalik kepada soalan.hee.

"dalam ramai ramai lelaki yang ko kenal takde ke yang ko berkenan?"
HAHA.soalan cepu mas.takde.classmate saye pun saye anggap diorang macam abang.kami dah macam satu keluarga dahh.yang ni jaga yang ni yang tu jaga yang tu.takdelahh yang special special ni.semua macam biasa.

"takyah cakap pasal classmate awak.cuba cakap pasal lelaki yang ko kenal di luar fakulti kau.takde?"
hurmmm luar fakulti eh?erghhhh.boleh tukar soalan lain?

"ehhh.kenapa pulak nak tukar soalan lain?soalan tadi pun ko belum jawab! HAAA sure ade yg melekat ni"
melekat? melekat macam mane eh?ohhh yerhh lagipun sape lahh yg nak kat saye ni.saya low standard aje lahh.takde nye yang melekat.

"elelelele.takyah nak sorok sorok lahh.bagitau je lahh"
ishh.betullahh.takde pun yang melekat.hrmmm okayy.cakap kat sini habis kat sini je okay!sebenarnye adelahh kenal sorang ni.budak fakulti luar.means student fakulti kebudayaan not in the list lahh.jangan terasa okayy.jap.aku kenal dia kat FB.yelahh macam biasa daripada kenal kenal kat FB terus ke phone pulak kan.heehee.dah kenal kenal semua jumpa lah sekali.and then kenal kenal lama lama skrg just macam biase aje.dia budak UM dan saya pun budak UM.masing masing buat hal masing masing.yeahh UM student sangat busy actualyy.

"lost contact ke?"
taklahh.cuma masing masing busy.maybe takde mase nak contact contact ni.hurmm

"then sekarang ape cite?"
takde cite.and thats why i post this entry.'siapa saya di mata dia'.maybe dekat fakulti dia or yg die kenal before this lagi hebat dari saya ke.yelahh kan saya dah kata saya ni low standard je.tak layak untuk dimiliki.wuwuwu.

ngehh.kepada yang berkenaan.jangan terasa okayy.saya hanya insan biasa dan awak ada hak untuk menilai pilihan awak sendiri.

thats all.assalamualaikum  :]
motto for 2012#aku harus KUAT !

sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)