nuffnang ads

Wednesday 19 October 2011

MALAM ZAPIN MALAYSIA-INDONESIA 2011

assalamualaikum kawan-kawan.

semoga berada dalam sihat sejahtera hendaknya.insyaAllah.

pada baru-baru ini,universiti malaya ada menjalankan program berprestij laa lebih kurang.iaitu MALAM ZAPIN MELAYU SELAT MELAKA-SELAT MAKASSAR. okayy dalam program ini ada melibatkan penari-penari from UM sendiri dipanggil KESUMA, penari-penari dari ASWARA.tau tak aswara tu ape? lepas tu ada jemputan khas dari INDONESIA iaitu kumpulan pare-pare dan jambi.ngak tau kan? gue juga ngak tau di mana tempatnya.emangnya gue ngak nyempat nanyak sama mereka.gue sibuk bangat waktu itu yaa !

okayy 29 september kitorang baru meeting pasal projek ni.kalau nak tolak tambah sampai sekarang kitorang just ada lebih kurang tak sampai sebulan untuk siapkan projek ni.makk aiahhh! ye ke?bia betul tak sampai sebulan nak plan projek international ?

okayy berbalik kepada program ni.semakin hari semakin hampir dengan projek tersebut.macam biasa semakin hari semakin stress.sampai malam program tu, alhamdulillah semua berjalan lancar.cuma ada masalah teknikal sedikit.sedikit aja.tapi sedikit tuh dah membuatkan kitorang get ready tahan telinga time postmortem nanti.tempat duduk plak full booking tapi tek semua yang datang.and ada yang bawak audience last minute.excuse me.tempat terhad okayy ! dah laa malas nak cakap pasal bende ni.tengok je lahh gambar ni haa  :]

acara pembukaan-qasidah
great abang sha



yang ni zapin tanjung labuh



yang ni zapin melayu johor

zapin tenglu

aswara-zapin salor kelantan

musician aswara
musician UM (KESUMA)


from indonesia.kumpulan PARE-PARE


zapin padang sari

yang ni zapin pekajang



thats all.thankyouuu  :]


No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)