nuffnang ads

Thursday 20 October 2011

the haunted castle*

melihat kepada tajuk macam interesting je kan ?
ehh jap before tuh assalamualaikum semuanya :]

okayy cite ni sebenarnya dah jadi tahun lepas.tibe tibe teringat kan.and foto plak banyak kat dalam lappy ni.so why not kalau aku nak share sikit. HAHAHHA
okayy kat sekolah aku ni ada laa buat HARI KOKURIKULUM DAN HARI KOPERASI. so setiap kelas kena buat jualan.anything jenis jualan lahh.yang penting yang mendatangkan keuntungan.dgn otak giler budak classmate aku, diorang plan nak buat rumah hantu,ish ingat senang ke nak buat rumah hantu ni ? banyak bahan laa nak guna.pastu banyak pakai duit lahh.

okayy setelah sekian lama.projek rumah hantu ni diterima dgn pihak atasan.so kena jalankan jugak.nak nak plak aku jadi ketua projek ni.wahhh memang aku suka pegang kerja atas atas ni.okay bile pikir pikir balik budak classmate aku ramai kott.mintak lahh tolong diorang.HAA kan tadi aku risau pasal banyak nak keluar modal kan ? haa jangan terkejut kalau aku cakap modal yang keluar cuma RM150.00 sahaja.yang lain cari barang terpakai sahaja.konon barang terpakai.padahal pusing satu sekolah.curik benda alah ni. curik benda alah tu.HAHAH pantang nampak benda pelik.sure nak kutip.daun daun segala.HAA.

antara bahan bahan yang kitorang guna adalah  :
daun daun.untuk nampak macam rumah lama laa.ambik je daun mane mane.lalang pun jadi jugak laa.and kalau boleh carik laa daun kering yang bile kena pijak dia berbunyi.haha.pastu cari laa daun kelapa.untuk buat atap rumah ke.pastu kitorang dapat ciplak pokok pisang tau.HAA lagi best.pokok pisang kan macam haunted sikit kan.pastu ape lagi eh?banyak benda kott.dah tak ingat laa.

cuma yang lain lain tu just macam surat khabar laa for menggelapkan bilik tuh.thats all.yang mayat mayat segala tuh.pandai pandai laa buat sendiri.ahhh lilit je dgn kain putih.pastu cat cat sikit dengan warna merah ke..hitam ke..HAHA..

so sepanjang projek tu inilah hasilnya  :]










begitulah akhirnya.terima kasihlaa kepada semua pihak yang terlibat terutamanya pihak atasan.rakan rakan seperjuanganku.i love you all.kepada makcik pakcik tukang sapu yang tolong kitorang cari sumber.heehee.padahal banyak curik curik pinjam aja.kepada semua pelajar pelajar yang tak putus putus datang berkunjung ke rumah hantu kami ni.penat tau jadi hantu ni.HUH ! and terima kasih la kepada pengunjung yang meruntuhkan tempat hantu nak menyorok.HAHA.and kitorang mintak maaf kalau kitorang tutup awal sebab hantu pun ada komitmen lain.nak pegi tuisyen semua.hee.kitorang nak STPM tau time tu  :]

THANKS again



No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)