nuffnang ads

Wednesday 26 October 2011

sesi menambah kalori

assalamualaikum  :]

hai meet again ! how are you ?

okayy kali ni takde nak cite banyak.cume nak bgtau.semalam i pegi jalan jalan.HAHA.for the first time melilau merayau tak tentu halaa.entah kemana hala tuju pun taktau laa.okayy part pertama bermula pada pukul 6 petang di stesen uni.hrmmm stesen yg sentiasa digunakan oleh pelajar universiti malaya.aduhhh !

part kedua bergerak ke bukit bintang.mencari makanan.giler jauh nak cari makanan kan?HAHA.saje je.kononnye esok cuti deepavali.so enjoy la sehari kan ? cett ! padahal the next day ade quiz.fiuhhhhss~
pusing punye pusing at last makan kat bistro delifrance.actually plan nak makan kat secret recipe.tapi malangnya pusing punye pusing tak jumpe pun secret recipe.HAHA.then take a menu.orderr !

okayy ni air ice lychee tea.rasenye lahh 

new recipe.taktau ape name die.

orange juice

creole chicken baked rice 


croissant with vanilla ice-cream  :]

so ! melihat kepada menu menu di atas.nampak macam sedap kan ? woohooo  ! sebelum makan pun aku tengokk wowhh sure kenyang ni.best nye rase.belum makan lagi ni.then bace bismillahhh.aminnn.ngappp sekali ! AUWWHHH ! ni laa padahnya kalau makan gelojoh sangat.ambik kau.melecur lidah.tapi takde laa kronik sangat.tapi rase nye boleh tahan jugak laa.berbalik kepada makanan tadi.tak sesedap yang aku sangkakan.seriously makan satu mangkuk tu tak rase pape pun.tak kenyang pun.yelahh maybe perut aku besar kott.tak cukup untuk aku maybe.butt seriously bayar mahal mahal tapi hasilnya tak memuaskan.LOL ! lepas ni jangan makan kat sane dahh.bukan nak mengata tapi itulah kenyataannya.tapi kalau korang nak try jugak silakan !

part ketiga pegi ke low yat. time ni just teman si muzamil ni nak ambik fon yg dia anta repair jaa.yess dengan rajinnye aku pegi ikut dia sampai third floor then turun balik.HHA.sangat memenatkan !

part keempat bergerak ke times square.okayy.kononnye nak pegi main segala game yang ade kat sane.woohoo! sampai sane.si afiq ni ajak aku naik roller coaster.wehh ! memang tak laa kalau aku nak naik.taknakkk ! aku dengar org duk terpekik terlolong pun macam dah gerunn sangat sangat je.erghh~ so kerana aku tolak pelawaan afiq semua game pun kitorang tak main.diorang cakap lain kali laa main.kite ajak ramai ramai.hurmm sorry guys.aku tak bolehh.aku taknak nanti bile dah turun dari roller coaster tu korang kena usung aku sampai balik kolej.sape sanggup ? angkat tangan ! HAHA

then lokasi terakhir ke uni.malaya untuk bersemadi. itu saja untuk kali ni.perjalanan yang sangat membuang masa.kann ? sekali sekala maa.yeahh ! sampai kaki aku crammed pagi tadi.padan muke aku   ~

bye assalamualaikum  :]

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)