nuffnang ads

Monday 19 September 2011

si pelakon dan si penonton

assalamualaikum  :]
okayy ingat tak video ni? yg aku post kat FB tuh.aah adik sepupuku.HUHU.admire lesung pipit dia.
*HHAHA.tima ni die tgh boring tau ! tapiii,dalam boring boring dia cam ni jugak jadinyaa.so enjoyy video ni.kalau aku tgk banyak kali pun macam nak ulang banyak banyak kali.COMEL sangatt.#biasalahh budak kecik semua comel  :]

okayy dalam video korang akan tengok dia trying to buat bunyi yg dia suka dengar.tengoklahh.then korang tgk pulak ekspresi muka dia after dia dah dapat buat bunyi tu dgn kompang yg dia pegang tuh !
pastu tengok plak muka dia time kena marah.emmm tengok sendirik lahh ! enjoyy  :]


cam mane? comel kan ? cam ni budak kecik.time aku balik kampung takde org lain dahh yg aku carik selain tok dgn aki aku.dia lahh! semua family aku boleh katekan berebut rebut nak dukung dia.HUHU !

okayy next video ni korang tengok plak.yelahh tgk la tajuk aku "si pelakon dan si penonton  :]"
so apabila dia sudah jadi pelakon dia akan jadi penonton.and video yg ni korang dapat tgk cam mane aksi dia apabila dia melihat dia sendiri dalam video.aku nak explain dia cakap pun aku tak reti.so korang buat buat faham je laa.HEEE



so how?HEE.best kan.ermm ermm budak kecik ni pun dah boleh dedahkan dgn dunia teknologi tau.tapi hopefullyyy nanti dia dapat gunakan benda benda ni semua dgn perkara yg berfaedah la kan.HUHU.so sampai sini je laaa  :]

bye ! assalamualaikum  :]




No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)