nuffnang ads

Monday 19 September 2011

BIGAPPLEDONUT*

assalamualaikum :]

hari ni takde laa nak share story sangat tadi aku terkejut sikitt.hurmmm maklumlahhh tadi balik dari fakulti aku 'take a nap' kejap.cehhhh takde maknenya 'take a nap' sampai aku termimpi mimpi adelahh ! thenn roommate aku sorang dah balik.HUHU ade geng nak berchitchat.tadaaaa.then die punyelaa baik hati nya hulurkan aku seplastik kerepek pisang, dan sebekas cornflakes [alaa.yg kuih raya tuh.sorry aku taktau nak explain cam mane.HEE]. aku pun makan lahhhh.pastu aku terfikir yg aku nak diet.HAHA then 'diet' dah menjadi alasan aku untuk rommate aku supaya aku kurangkan makan #berbelitbelit laa.okayy stop makan segaalaaa bagai yg ada.

thennn..

pintu bilikku diketuk ! laju je aku jawab 'waalaikummussalam' even aku belum dengar lagi org yg ketuk tu bagi salam.HAHA baik tak baik aku nih ? GEDIKK? how dare you :["
kidding je babe.okayy then kitorang pun bukak lahh pintu.

'assalamualaikum,kitorang ade jual donut.BIG APPLE punye.HAHA'
aku jawab dalam hati 'waalaukummussalam' untuk kali ke dua.hurmmm ya Allah.tadi baru je aku tolak makanan makanan yg roommate aku bagi.cehhh datang plakk favourite aku punye donutt #apeniayattungganglanggang! HAHA.nampak plak "iceberg donuts" auwww my favourite lahhh.
hukhuk! tak boleh tolak ni.maklumlahh aku nak masuk bandar KL mmg aku berani la plak.melainkan kalau ade orang expert keluar ngan aku.so tak sesat ! ye lahh kat KL ni aku tau TIMES SQUARE je kott.mane tak nyee.setiap kali trip pi KL.takde tempat lain dahh kitorang singgah.TIMES SQUARE je lahhh.HAHA#okayybacktothepast.melencong banyak!

then belilahh aku donut itu  :]
yummy ! ish baru aku teringat.hari aku dah banyak makan makanan yg kurang berkhasiat lahh.
pagi tadi aku makan nasi lemak.ish bagus ke tak eh?
pastu tgh hari tadi aku makan BIHUN goreng.mmg favourite aku tuh.HAHA
pastu tadi aku ikut classmate aku beli waferr [ peanut + butter ]
pastu tadi aku dah melantak secawan meggi.adoiii dah mmg termaktub tak bagus!
then makan plak kerepek kerepek segalaaa.
dapat plak donut ni.HUKHUk !
bertambahlaa kalori dalam badan aku ! tasuke  :[




HAAA kalau aku lahh tgk pic atas ni.mmg terliurrr la aku.okayylahhh sampai sini je.HUHU bye ! assalamualaikum  :)




No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)