nuffnang ads

Thursday 22 September 2011

rimbun dahan *erghhh

assalamualaikum semua  :]

okayy semalam,iaitu bersamaan dengan 21/9/11 kami yang ade kat JABATAN TARI ni ade lah satu trip.nak kate trip tu tak lahh tapi macam ade satu event yang di organised oleh UM.huh aku taktau nak explain cam mane.ermm kitorang pegi ke Rimbun Dahan.
erk? what was that? kalau melayu- hah?ape tuh? kalau cina-semo eise orh? kalau india HAHA sorry aku belum pergi khusus bahasa itu lagi. okayy kalau tuan tuan dan puan puan semua nak tau Rimbun Dahan tu merupakan satu tapak rumah tau. seriously kalau korang masuk je pagar tuh.fuhh! kalau daripada luar memang tak nampak macam ade pape kat dalam tuh.


macam takde pape kan ? HAHA kalau korang masuk korang bayangkan macam korang masuk Zoo tau.serious tak tipu lahh.tapi zoo yang ni takde binatang laa just anjing je yang menyalak  :]
okayy before dalam dalam tuh kitorang diberi krim mosqitto repellent.HAHA kalau dah diberi bende alah tuu sure laa takut kena gigit nyamuk kan ? bukan ape untuk keselamatan  :]

ambik kau ! masuk masuk haa  :] ternganga korang.macam tak caye kott.




bebudak classmate aku.HAA yang baju putih tu lahh tourist guide kitorang.satu kawasan tu die bawak kitorang.fuhh ! penatt wokk  





haa.ape rase kalau tibe tibe korang nampak bende alah ni ? HAH mau ternganga hang.

jap jap sebenarnya aku tengah blurr ni.taktau nak cakap ape dahh.
hurmm ape lagi HAH ?

time sampai sampai sane pukul 6 lebih laa.pastu dah pusing pusing sampai laa pukul 7 lebih.pastu dah lama lama tuh makan time ! yeahh aku suke ;].HURMM  ni aku nak cite ni.bukan kat rumah rumah tadi je penuh dengan seni.kat tempat makan pun berseni tau.ohh i miss my form 6 moment HUKHUK! okayy back to the topic. seriously time korang makan makan tuh korang siap boleh cuci mata lagi kat sana.semua lawa lawa.





ni plak bende2 yang ade kat dalam rumah rumah tadi.seriouslyy semua cantik cantik tuh  :]
dah laa aku taktau nak membebel ape dahh.so harap korang enjoyy yea.sorryy sebab entry ni macam tade pape kan.bukan ape.dah lamaa la tak update blogg.janggal plak rase.emm jap sebenarnya tujuan kitorang pegi sane sbb nak tengok show senior-senior kitorang.yelahh dancing.kitorang jadi organiser so kena laa bagi sokongan.tengok ni.yang ni aku sangat suke !




and enjoyyy this  :]
p/s: sorry kalau tak cantik.








my classmate :]
SUPERBBB classmate ! ohh yeahhh  :'X

bye ! assalamualaikum  :]







1 comment:

  1. tourist guide ??? haha itu Miss Anum. famous artist di malaysia ni. our Art and architecture tutor. Lol..

    -UM architecture student

    ReplyDelete

any comment? comment je laa.thanks :)