nuffnang ads

Friday 23 September 2011

TANDAS :]

assalamualaikum  :]

hurmm melihat kepada tajuk diatas, aku takde laa sampai nak melakukan sebarang perkara yang tidak senonoh, cuma aku nak share ngan korang tentang satu tandas ni.yeahhh tak tipu punye laa.serious ! aku bukanlahh nak mengutuk mane mane tandas.

cumaaaaaa..

cuma apa? aku just terpegun dengan tandas yang aku masuk tadi.seriouslyyy tu mmg kali pertama aku tengok tandas cantik, bersih seperti itu melainkan hotel lima bintang #macamberlagakjekan? HAHA.takdelaaa aku tak main main okayy.serious terbaiikkk punya tandas.

hee.nak dijadikan cerita tadi aku pegi keluar dengan kakmimiharyani.abang inan  (2nd bro aku) punye"kawan".pegilahh ke MIDVALLEY kualalumpur.yelahh bak kata kak mimi, budak UM kalau nak outing memang takde tempat lain dah yg diorang pegi.MIDVALLEY je laa tempatnyee.tapi memang betul pun tadi aku banyak jugak laa jumpe bebudak UM.sampai tgh tgh malam pun ade jugak yang baru masuk MV.perghhh !

pastu terasa seperti hendak ke tandas.pegi lahh ke tandas JUSCO ni.bukan ape sebab tandas lain semuanye paip jenis yang bila picit air keluar bila picit air keluar.HAA lebih kurang macam tu laa.then masuk-masuk perghh! seriouss aku tak nampak pun tandas. mula mula masuk nampak bilik bilik yang hanya digunakan oleh ibu ibu yang mengandung. BUAT apa? jangan ditanya.buatbuat faham sudaaaa. pastu ade plak satu bilik yang dikelilingi oleh cermin.FUHHH macam studio tari pun ade  :]

then lepas aku belok kiri belok lagi kiri belok lagi kiri baru laa aku jumpe toilet.bayangkan kalau orang yang masuk memang dah tak tahan sangat kan.memang seksa laa bile nak main dengan selekoh selekoh yang ade dalam toilet tuhh.

okayylahh.takkan korang nak baca je cerita ni kan.ape kate korang tengok gambar ni untuk dijadikan bahan bukti kepada cerita cerita yang aku sampaikan tadi.ENJOYYY!

okayy.yang ni kegunaannye untuk.emmmm 'kita membuang air sama ada kecik ataupun besar'
#ayat sopan  :]

yg ni.emmm im not very sure laa




sinki sinki die mak aihhh.class gituu :]
ini plak ruang yang ade cermin je dalam tuh.HAA kalau korang terasa macam nak perasan jadi dancer ke whatever.masuklahhh sini.boleh terlompat, terkehel.semua bolehhhh ~

yang niii.kalau korang ade baby.boleh lahh guna benda alah ni  :]


cermin untuk bahagian kanak kanak

cantik kan ? HAHA.memang terbaikk laa toilet ni.ohh ye laaa KL.. MV plak tuhh.ramai foreigner datang.so kena laa jage imej MV tu sendiri kan.kalau kotor bukan MV namenye.HAHA.lepas ni kalauboleh aku nak serang toilet lain plak.boleh aku bandingkan and buat ranking toilet mane yang paling kotor and toilet mane yang paling bersih.HAHAHA gedikk lakk :]

HEEE.asyik ambik gambar gambar toilet.ni si gedik ni pun nak masuk jugak.


okayyylahh.itu saja.assalamualaikum  :]

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)