nuffnang ads

Saturday 17 September 2011

ayuraudhah&zaquanadha

*wink*wink*
assalamualaikum semua  :]

HUH.okayy straight to the point je laa.hurmm semalam dalam pukul 4 lebih cam tu kott.bukak laa TV.*yaAllah dah lame aku tak tgk TV ni.#JAKUN jap.wuwu.* okayyy!dah merepek dah aku ni. tehn keluar laa pasal ayuraudhah dgn zaquanadha punye wedding.OMG walaupun diorang kahwin dah lame.aku laa yg paling excited sekali.entah entah diorang dah ready nak dapat baby kott time time cenggini.insyaAllah.tapi serious wehh.maklumlahh time tunjuk secara live kat TV gedikk takmohh tengokk.ni dah berzaman dahh baru ko tergedik gedik nak tengokkk.pastu mule laa baru tergedik gedik nak share kat blogg ni.walaupun nanti sure orang akan cakap "erghh! lapuknyee laa blogger ni.diorang dah kahwin lame dah kott.baru nak share ke?"

ARGGGHHHHHHHH ! SUDAHHHHH !!


ape aku kisahhh.bukan bende salah pun kan ? hurmm macam ni manusia.masyarakat.HAHA whatever so skrg ni aku nak share jugak.

maklumlahh JAKUN tau.seriouslyy they're so sweet tau !
HUKHUK.ayu raudhah dah laa cek mek molek comel cun perfect lahh! zaquan adha plak smart tough segala handsome sangat sangat laa macho bagai.argggg! mmg sesuai lahh dgn ayu raudhah ni.dgn keayuan ayuraudhah ni zaquan tertarik dgn senyuman ayu.soo sweet diorang!

so doa aku : "semoga bahagia sampai ke akhir hayat korang laa.hope korang dapat melusuri badai badai dihadapan dengan hati yg tabah.sentiasa bersama walaupun ape pun yg berlaku.and last but not least semoga dapat anak #itu adalah hadiah bermakna utk korang lahh.stay sweet!  :]"

so habis je entry ni.aku dah ready nak dgr ape org cakap aku ni lapuk laa.lambat laa.ketinggalan zaman laa.macam macam laa.suka hati korang! so kepada yg enjoy membaca entry ni terima kasih banyak banyak !

and now! photo time  :]
p/s : aku taktau laa aku curik kat mane ni.so kepada sesiapa yg perasan aku curik pic korang! ampun maaf dipinta yea.saye tak berniat nak mencuri.saye hanya nak berkongsi dgn kawan kawan saya.so dalam masa yg sama boleh laa saya promote ur photo kan?kan?kan? #boleh terima tak alasan ni ? so enjoyy (^^",)

#1

#2

#3


#4

#5

#6

#7



#8

#9

amacam ?seronok en tgk diorang.yelahhh semua pengantin nak kelihatan cantik di dalam gambar kan? semua pengantin nak kelihatan superb perfect amazing time kahwin.so same laa dgn diorang.kan? tapi diorang tetap sweet lahh ! daripada pic #1 - #9 aku ternganga tengokk tau :]
okayylahh sampai sini je kott.bye! assalamualaikum  ^^'

smile ! :]



No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)