nuffnang ads

Friday 30 March 2012

bagai di cucuk sembilu bisa :]

assalamualaikum :']

baikklahh saya cuba untuk tenangkan diri ehh.saya rasa sangat cemburu okayy! kenapa? nanti jap tengah tunggu feeling aman sikit.aduhhaaiiii~ bertuahnya lah kalau aku yg jadi tempat dia  :']

bukan ape.ceritenye begini.tadi aku pegi tengok pertandingan pop band kat UM ni lahh.sangat seronok okayy! ade kumpulan sleeq.najwa latif pun ade okayy.sangat humble kott.baru je baik dari demam.tapi sanggup berlari and berjalan kat dewan tun cansellor tu haa.dah lahh besar gedabak okayy memang setiap kawasan lah die pegi.memang terbaikk lahh~

tajuk ceritenye sekarang ni bukan pasal najwa latiff okayy.begini ceritenye, tadi time dah habis tengok popband ni aku nak lahh keluar daripada dewan tuhh.tengah tengah jalan aku nampak dia dari jauhh.kire macam dia nak menghala ke depan and aku pulak nak masuk ke laluan yang die lalu tuhh.faham tak?kire macam aku ngan dia nak keluar kat pintu yang sama tapi aku datang daripada tepi and nak masuk ke laluan dia.faham tak? arghhhh buat buat faham je okayyy.

then sampai pulak kat corner yg aku nak pusing dan dan die ade kat tepi aku.cepat cepat aku potong dia.die kat belakang aku.tapi kali ni dah tak berdebar and tak rase ape ape dahh.malas nak layan.sebab dia tengah dalam angau kott berjalan dengan dia tuhh.sangat sweet okayy.always berada di samping dia sampai lah ke pintu keluar.macam pasangan suami isteri pun ade.si pasangan dia tuh tengah berselubung ngan sweater kesejukan sangat.yang si dia ni macho je dengan kemeja putih dia tuhh.

 -monolog-
"so sekarang ni kau jealous lah kan mimisyafinie?"
tak lahh jeles tapi macam terkedu kejap lahh.and kalau boleh nak berangan time tu jugakk.aku nak ade kat sebelah dia.HHAHAHA

"perasan lah kau."
takpelahh sekali sekala perasan and nak berangan.tak salah kalau nak berangan daripada tak merasa langsung.

okayy then berjalan lah aku dengan senior kolej aku ni haa.dia teman aku jalan kaki sampai kolej.kalau ikutkan dia naik kereta tau.tapi atas pengorbanan dia sebagai senior aku dia sanggup temankan aku jalan kaki.what a great sacrificing~saya menghargainya.
tengah aku jalan jalan aku pusing belakang.ade jugak sweet couple tu jalan same same.turun tangga together gether jalan jalan borak borakk!

seriously aku jealous okayy! sangat cemburu  :]
*aku nak jugak merasa berborak 4 mata dengan dia.kannn~

aiyooo sudahlahh! takde maknenye aku boleh dapat capai angan angan tuhh.dalam mimpi aje okayy.kejap lagi lahh.mata dah mamai nihhh.nanti dah mula krohh krohhh aku nak terus mimpi pasal dia.HAHA.sengal ehh mimisyafinie~
dahlahh takde maknenye kau nak capai impian macam tu.buang mase okayy.kau punye study pun tentu boleh maintain kau nak campur adukkan pulak dengan benda alah macam ni.kepale otak kau tu pun bukan nye betul sangat punn.pantang ade masalah sikit terus pening lahhh.suka sangat cari tekanan.ni nak campur lak dengan jantan jantan ni semua.kau lupe ke kau tuhh ketua projek untuk program akhir semester okayy.kang pecah kepale baru tau kau.kau jangan buat kerja gilerr eh mimisyafinie.minat minat pun tak payah.silap silap kau nanti yang gilerr bayang.silap silap kau boleh jadi gilerr kottt.AZ ituulahh AZ inilahh.jangan nak junjung junjung sangat dengan kehenseman die tuhh.kau tunggu je suami kau tu nanti.ko jangan main main.minat kat suami kau je okayy~apabila mimisyafinie mengumpat diri sendiri~

sekian

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)