nuffnang ads

Sunday 4 December 2011

i just got a new message :]

assalamualaikum  :]

okayy entry kali ni taktau nak story cam mane? excited kah aku? or im not in mood.HUHH !
susah kan nak tafsir or ramal feeling sendiri.

hari ni tanggal 4 disember 2011 aku ade terima mesej daripada HOTLINK.haha mesej dari hotlink pun nak story kat orang ke? kepohhh sangat.ermm mesej nye berbunyi begini

"SELAMAT HARI JADI ! NIKMATI PANGGILAN SUARA MAXIS KE MAXIS PERCUMA PADA 5 DISEMBER 2011"

so sad.kalau dulu aku celebrate birthdayy dengan familyy jea.tepat tepat je pukul 12 malam ade dah gergasi dan kuncu kuncu masuk ke bilik dengan membawa bedak sebotol.aiyooo get ready la towel eh nak mandi !
satu badan penuh ngan bedak ooii.rindunyee mase tu.tak kire time aku tgh tido ke ape.mmg kena baling debu debu bedak tuh.pastu time celebrate sentiase berdua.berdua?dengan sape? actualy birthday aku sama dengan birthday adik bawah aku mimi syafiqah.5 disember jugakk~

rindunyee~
and now cuma memandang mesej itu dengan takde perasaan.takde sape kott nak celebrate.sedihhh! celebrate sorang sorang je lahh nampak gayenye.tak pun just buat buat taktau je esok birthdayy aku.seriously memang aku takde mood.kalau mak ade depan mate sekarang ni nak je peluk mak ketat ketat ! peluk mimi syarina ketat ketat! tarik tarik lemak muhammad nur iqbal ! peluk mimi syakila rapat rapat ! cubit pipi muhammad ammar ngan mimi syafiqah ! and tarik tarik janggut abah ! huwaaaahhh.home sick  :[

anyway segala perasaan ni just aku simpan aje lahh.nak buat cam mane kannnnnn.

thats all.thankyouu assalamualaikum  :]

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)