nuffnang ads

Friday 2 December 2011

event + program + show - whatever !

assalamualaikum  :]

wahh melihat kepada tajuk amboi amboi macam MELETUP je aku ni kan.kerlassss kau jahhh siap ade event berlambak, program menggunung, show melimpah limpah.HAHAHA percaya ke? haha takde lahh aku ni bukan nye artis mane pun.takde lahh sampai macam nak upah PA kan yg boleh lead aku.wowhhh lemak arghh gitu ! gemok arghh gini*ayat jeles time kecik kecik cilik padik!

okayy pertama sekali sumpah aku cakap hari aku makin hari makin menjadi jadi.jadi ape? HAHA jangan salah sangka okayy.aku takde lahh sampai sesibuk en.remy ishak ke.. miss maya karin ke... abang aaron aziz ke..HAHA tak pun kak lisa surihani.amboiiiii mimisyafinie berlagaknyeee.ko jumpe diorang pun tak batang hidung tak nampak nampak! berlagak macam diorang tu kakak kakak abang abang aku kan...takpe lahh sekali sekala.tak slah kan kalau nak berangan angan dulu.HUHU.

okayyy berbalik kepada tajuk.hurmm cam mane nak mule eh? okayy memandangkan adik aku si MIMI SYAKILA ni asyik duk suruh aku update blogg.aiyooo kalau setakat ade 25 orang follower ape sangat la dikk oiiii! tak yah nak letup letup sangat lahh kan.and memandangkan aku ni blogger so terpaksa akur.kalau dah ade blogg tu pandai pandai lahh nak mengupdate.takyah laa sampai biar blogg tu berkepuk kat website tu haaa.kemainn bernuffnang naffneng sangat.tapi ape pun tarak*oopppss! sorry terase ke?sorrryyyy sayang

starts now! daripada hari khamis 2 Disember 2011 sampi lahh 12 hari bulan hari hari aku akan padat dengan latihan menari.okayy cam gini nak cerita pada tiga belas haribulan dua belas sampai lapan belas hari bulan dua belas dua ribu sebelas kami pelajar pelajar jabatan tari akan berangkat ke JOHOR BAHRU sempena FESTIVAL KEBUDAYAAN UNIVERSITI UNIVERSITI MALAYSIA.so kalau nak singkatkan jadi lahh FESKUM ~ so nanti kat sane kitorang akan buat 7 kali persembahan.wowhhh! tapi takde lahh macam padat sangat macam pagi tu kitorang ade show and malam tu plak ade lagi*macam konfiden tak penat je kannn.and ade satu hari berehat so boleh lahh berenang merentasi lautan dalam ke SINGAPORE satttt.alahh kecikk je laut tu kan.naik sampan pun boleh~*annoying!

pastu balik je daripada johor nanti lapan belas hari bulan kan? HAAAA pastu 19 hari bulan tu kitorang dah start latihan for DANCE SHOWCASE 2011.aiyooo habis je FESKUM terus sambung DS pulak? DS tu event kitorang every end semester laa.wajib buat.pastu 20 hari bulan still continue training and training.pastu 21 hari bulan tu ade preview/rehearsal for DS 2011.and 22 hari bulan SHOWTIME!and for anyone yang stay or study around UNIVERSITY OF MALAYA, you are invited to watch and enjoy our performance on 22nd DECEMBER 2011, 8.00pm to 11.00pm at EXPERIMENTAL THEATRE,UM. masuk adalah PERCUMA.sapa cepat dia dapat masuk naaa.panggung penuh so duduk luar je lahhh~









so nanti kalau korang pegi boleh laa korang tengok macam macam show.ade joget gamelan laaa.serampang 12 laa.tai chi laa..jazz laa..tari klasik ade...tarian asli laa...tarian gandrung bali from indonesia..kelas teknik kitorang nanti laa.aduhhh banyak lagi lahhh.so kalau nak tengok datang lahh okayy.saya hanya menjemput ajaa nak datang tu tak kisah laa kan.bukan bayar pun masuk percuma bawak badan je laaa  :]*sedapnyee menjemput,habis takkan orang johor nak datang KL jalan kaki.HAHHA.minyak mahal wowhhh~ emm cam mane eh?takpe lahh sebab kami ade jemput reporter so anything kalau keluar TV i bagitau okayyy~

so thats all laa for now.panjang gileerrrr kan? HAHAAHAHA alang alang freee ! 
*padahal assignment bersepahh makk!*

HAHA.bye assalamualaikum  :]

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)