nuffnang ads

Friday 18 November 2011

saya rindu time sekolahh.time jadi budak sekolah pakai baju sekolahh blaa blaa blaa

assalamualaikum  :]

hari ni saye takde bende nak buat.kelas takde.teori takde and praktikal pun takde.ape pun takde.yahooo ! seronok ! kenapa ? sebab hari ni sabtu mmg takde kelas.HAHAHA.saje nak buat gempakk kan.

okayy memandangkan takde bende nak buat kan.and memandangkan aku ponteng satu program kat UM ni.haha.aku duduk bersendirian didalam bilik ni.sedang aku bersendirian tengok laa foto foto yg ade berkepukk kat dalam laptop aku ni.folder "form 6" menarik perhatian aku.tengok satu satu gambar.makk aihh aku rindu sangat sangat time sekolahh.

bukan ape.time skolah laa kan boleh berlagak gangster kann.kate girls school so semua wanita harus berperangai sendiri.aku memang aku cenggini.nak buat cam mane lagi.tunjuk belang lahh.perempuan dgn perempuan kann.ape mau takut ! HEE.kalau depan lelaki seriouslyy saye taktau ape jadi kat saye except for my classmates.HIHIHIII.

okayy time skolah dulu aku lahh minah yang boleh dikatakan sangat selekeh.sebab ape?
sebab aku pegi sekolahh pakai anak tudung hitam yg dah sememangnya salah disisi undang undang sekolahh.and tambah tambah plak aku pakai tudung tak reti nak lipat.senget sebelah jadinye.jap ehh aku cari contoh gambar! haa yang ni lahh.aku yg mane satu? yang korang rase ade gaye gaye macam kacukan cine tu aku lahh.HAHAHA kat sekolahh ramai jugak laa orang tanye aku."mimi,you kacukan cina ke?" aiyoo aku ni dengan malu malu and poyoness aku senyum aja.mane ade laa.dah keturunan mata sepet nak buat canne kan.tengok laa muka aadik beradik aku, korang takkan jumpe si mata bulat kat family aku.HAHAH.

and time kat sekolahh dulu aku paling benci kalau hari rabu.sebab kena pakai tshirt yang gedabak besar.tshirt pertahanan awam.aku yang size M ni diorang bagi tshirt size XXL giler tak giler.diorang cakap nak utamakan orang yg badan kecik.aduhh sakit hati rase.aku ni bukan kecik ke encik ! "ke diorang nak doakan aku gemuk?OMG janganlahhh".aku bukan ape.badan skrg pun aku rase macam dah gemuk sikit.aku taknak lahh besarkan lagi.
haa tengok sebelah.besar kan? dah macam baju tidur dah aku tengok.kalau kat sekolah time ade mood aku masukkkan baju dalam seluar.itupun kalau kena tegur dengan pengawas "girls, tuck in ur shirt!"
aku pun buat lahh aksi masukkan baju dalam seluar.and lepas dah tak nampak bayang pengawas tu aku tarik keluar semula.bukan ape baju tu panas !

dan kemudian aku paling ingat sekalikalau time clasmates aku buat keje giler dalam kelas.HAHA memandangkan semua pantang nampak kamera.ade lahh sorang ni bawak kamera.HAA ape lagi.meronggeng laa dalam kelas.ambik gambar segala.japp ehh aku tengok ade tak gambar yg untuk topik ni.japp yea  :]






beginilahh jadinye kalau masing masing giler kamera.HAHAHA macam macam aksi keluar.tapi memang best laa.yang aku pelik kan.kenapa sekarang orang suke ambikgambar lompat?MOTIF?jawab sendiri.

pastu ape lagi eh.banyak laa aku tak leh lupe time skolahh.nak nak yang time buat folio seni.HAA ambik kau kelas macam tongkang pecah ! kalau nak tau bukak link ni : folio seni activity :]

pastu yang time rumah hantu tuhh.paling aku tak leh lupe.sampai ade orang pengsan terus.HAKHAK dahsyat wowhh ! kalau nak tau lebih lanjut bukak link ni : the haunted castle :'x

and yang lain lain tu time pegi trip ke KL :]






HAA tengok gambar yg first tuh.aku pegang plastik beg pekan buku UM.makkaihhh aku rase aku dapat badi daripada sini lah kott and sampai sekarang laa aku keep on pegang plastik beg tu 2 bulan sekali.cehh! asal lak? dah aku belajar kat sini ! senget  ;]

thats all lahh pasal time skolahh.banyak sangat nak storyyy.kalau nak cite semua sampai esok pun takkan habis kan? nanti buang mase korang lak kan bace bende mengarut nih.HAHAHA thanks for reading yea  :]

bye.take care and assalamualaikum  :]

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)