nuffnang ads

Friday 19 August 2011

twenty or twinny :)

assalamualaikum  :)
hee entry kali ni nak tulis pendek pendek jee.huhu bukan ape sbb dah terlintas nak share ape yg main main dari tadi kat kepale otak aku nih.HUH ! okayy tadi time free free lepas sahur malas la plak nak tidur balik en.*tidur pun malas en ?padahal takut tak sedar plak.grrrr! whatever :)

ohrite bile pikir pikir balik en umur aku ni BARU 20 kott.baru 20 en.hahaha ingat plak kate kate kak FL "sekarang kan dah 21 its time to get married guys".haha baru 20 kott.belum masenye lagi.masih awal lagi kan.hee.belajar pun baru nak mulaa.chillex chillex laa en.okayy belajar sampai 3 tahun emm dat time dahh umur 24 baru masenye en.

kahwin?ishh belum plan lahh.jauh lagi perjalanan.bukan ape.mmg laa umur kite tak semestinye panjang kan.tapi insyaAllah semua itu akan kite alami jugak kan ?bersabar okay.jodoh tu kan kat tangan tuhan.kita sebagai hamba hanya terima dengan seadanya.okayy bercakap pasal jodoh.mmg lahh kite ni ade ramai teman teman laki laki kan.haha macam ramai sangat laa plak kan.ishh aku ni daripada kecik pemalu tauu  :)
yelahh kalau didikan from parents tu betul betul berguna dah lama dah aku kahwin.HAHA.*ade kaitan ke ?
*to my boyfie : mak saye pesan en.kalau nak kenal ngan budak laki laki nih.pikir pikir la sikit batasnye yeahh.yelahh nak pegang pegang tangan tuh tunggu dia dah jadi suami kite baru boleh pegang pegang.baru afdhal  :)

okayy "am i still twinny?"
twinny ni ayat aku tukar tukar sebagai remaja.adakah aku masih remaja ? yeahh of coss laa kan.umur aku ni twenty je baru.walaupun dah habis sekolahh tak semestinya dah dikira tua okayy.masih awal masih awal.HAHA.hallo kedut kedut pun belum ade laa.sorryy *melampau la plak kan.yee lahh bagi aku remaja purba bile umur kite time 30++ nanti but for yg belum kawin lagi lahh.hee boleh terima tak ?
so alang alang tengah twenty ni.enjoyy dulu ape yg ade kan.slang alang tgh tweeny ni apprishiate laa ape yg ade kan.time time macam ni kite bolah carik macam experience.lagi banyak lagi bagus tau.

macam dah banyak je aku membebel ni.okaylahh so either twenty ke twinny ke its just the same kan.whatever ! bye ~
assalamualaikum  :)

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)