nuffnang ads

Wednesday 17 August 2011

menjadi wirawati

assalamualaikum kawan kawan :)

*baru nak publish even dah 2 tahun lepas  :)
okayylahh entry kali ni kite nak mengimbau pasal life kite tima kat KEM hari tuh.mase time kita masuk tuh zaman zaman kumpulan 2 siri 6 tahun 2009.kalau nak disingkatkan kump2/6/09  HAHA*takde keje.hee hee.

okayy nak dimulakan cerita nya.hari tuh time dah nak last last form 5 budak budak lain semua kecoh kecoh laa suruh check plkn dapat or tak.siap tulis kat whiteboard lagi cam mane cara nak check.semua pun pakat ramai ramai la check.aku ni malas lagi laa nak check.bia dulu entah dapat entah tidokk.dapat pegi.tak dapat pun tak kisah jugak.pastu budak kelas aku semua dah check.boleh dikatakan 1/4 laa budak kelas aku dapat *and antaranya adalah aku.OMG aku dapat plkn kott.biaq betul.nak hepi ke nak menangis nih ?
bila dapat tau hani norhidayah dengan hoe yen dengan syikin dapat.amboiii bile dah dapat tau satu geng seronok laa baii.HAHA.grrrr tiba tiba tup tup dapat lah satu kem *kononnye teruja la kan.hee

time nak pegi tuhh semua bakal bakal pelatih ni gather kat perkarangan stadium darul makmur *chewahh ! dah tulis nama semua naik lahh bas ! jyeahh on my way nak pegi kem ! KEM SEMARAK PEKAN.hahaa pekan je kott.takdelahh jauh sangat.jiran sebelah jee.hahaa.ambik kau jiran sebelah ape.dah nak dekat penghujung tanah dah mokcikkk.kat tepi laut china selatan dah tuu.gilerrr tak gilerrr.piuhhhssss ! kiri sungai kanan laut derrr.ade brann ? HAHA.then daftar daftar masuklahh dorm !

maik lama makin lama dorm aku penuh lahh segala manusia daripada pelosok mane mane negeri.adoihhh nak kenal kenal lagi.susah nihh.okayy bile brselisih senyum jee.konon peramah laa kan.dia nak tegur aku tegur dia balik.kalau dia senyap aku pun senyap.HAHA.okayy tak?bila pikir pikir balik.wehh ko kat dalam tuh bukannye 3 hari babe.3 bulan kott ! pahcerohh la ko nak senyum senyum.silapsilap crammed mulut.haha lama lama tuh tegur laa.makin lama makin kecohh la dorm tuh.bile semua otak dah giler giler !

jadual kitorang kat sane padat sangat.*macam artis la plak  :)
pagi kitorang ade PT pagi.alahh macam biase laa pagi pagi bangun pastu ade senaman senaman segala.time time ni laa budak budak paling taksuke.org kat rumah tgh tgh seronok seronok tidur kita kat sini dah berdiri terpacak nyanyi lagu bace ikrar semua.perghhh semangat ! lepas habis aktiviti tuh kitorang makan pagi lahh.then pukul 9 ke 10 cam tu laa ade kelas CB "character building".bunyi macam kelas tadika kan?haha mula mula mmg bosan tapi dah last last tuh wahh seronok gila kott.habis je kelas makan kejap then standy for aktiviti petang plak.riadah ! yahoooo  best tau sbb kitorang boleh jalan kat tepi pantai.grrrr kadang kadang tuhh kitorang bersukan kadang kadang ade fliying fox kadang rempuh halangan kadang kadang berkayak and macam macam lagi.best !

plkn ni mmg mula mula menyampah tau tapi bile dah ade member sekepala cikgu cikgu sporting semua jadi happening tau ! mula mula pikir alamakk lambat lagi ke nak habis kem nih.tak sabar nak balik.tapi bile dah last last ambik kau satu baldi airmata sorang sorang nangis taknak balik ! haa.magic en? 3 bulan kott bukannye sekejap.macam macam boleh jadi.haa

kontrak 3 bulan ? haa pelik aje bunyinya kan.actualyy ni dah bende biase time kem kem cenggini.bila dah kenal couple kontrak.3 bulan jee.pastu action laa kat dalam kem aku couple dgn org tu laa aku couple dgn org ni laa.macam macam kan.pastu mule laa org ni jeles kat org tuh.org tuh jeles kat org ni.haa lagi laa happening kan.biaselahh lumrah hidup.

okayylahh tgk la photo photo nih  :


first photo : haa tu laa cikgu cikgu kitorang sprorting habis tau.mmg dah macam kakak sendiri dah.hukhuk.rindu tau kat semua.

next photo lak : geng geng satu dorm aku.ramai en? ye arghh 20 org kott satu bilik.

okayy time before cuti penggal cikgu adelahh bgtau ade pertandingan senam seni antara kompeni.haha aku paling excited sekali time tuh,yelahh dah mmg favourite aku menari maa.atlast aku yg jadi leader for kompeni aku,kompeni alpha.hee training punye training.phewitttt ! kitorang menang babe yahooo  :)
haa yg ni giler giler punye orang.nasib baik aku dapat geng geng yg mmg otak mereng la semua.tgk gamba ni pun dah tau.hahaha.ehh jap jap.korang tgk one guy yg dekat belakang tuh.yelahh dat chinese guy.awesome kan?hee gatai noo.yelahh macam muke sheikh muzaffar kan.hee handsome tau.kalau korang pandang mate die alamakkk bolehh cairr wohh ! hee 
yg ni plak geng geng budak laki.nasib baik diorang nak join.kalau tak mati aku nak carik budak budak laki.hee bangge tak antara semua kompeni,kompeni kitorang paling ramai budak laki.bangge tak?bangge tak?of coz lahh.hee thanks guys !!

yeahh inilah wirawati ALPHA yg ku sayangi  :)
korang sweet sangat tau 
bersama cikgu huda.thanks coz support kitorang.hee.cikgu pun gila gila jugak :)

yg ni plak pertandingan nasyid antara dorm.huhu tak dapat num time tapi seronok laa.disebabkan nasyid ni kitorang budak budak dorm 5 makin lama makin rapat tau.
hee yg ni lak geng geng aku punye dance group.kitorang buat show time hari last penutup.wahh gempakk kott.rindu lahh time nih  :)

okayylahh itu aje nak share.tak banyak pun en.macam biase je.
BYE assalamualaikum  :)








No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)