nuffnang ads

Friday 3 June 2011

pedih yang teramat !

arghh hari ni hari yg sangat penat.sebab ? jap ehh nak betul kan kedudukan jap.rase cam banyak je nak type hari ni !
emphh emphh ! okayy selesa*
firstly, hari ni pegi band training.oppssss ! bukan join training okayy.just tengok.apa yg kene betulkan aku angkat punggung yg dah sedia besar ni.erghhh ! terasa badan makin berat setelah lama meninggalkan sekolah.aduhaii ~
then datang datang tiba tiba rasa macam.ishh ! perlu ke aku datang hari ni ek?hurmmphh.tiba tiba mood malas datang.nak balik ? ish ! takkan lah rude sangat en*
okayy fine stay ja.

thenn tgk band prac.brass colourguards and drummers !
fine dalam banyak banyak tuhh aku lebih seronok menghandle drummers !
yeahhh there're my sista and i love them !
thankfully diorg memberi kerjasama yg amat saya suka lahh.ouhhh speechless !

satu yg aku tak suka hari ni ialah,again ! diorang menyakitkan kepala otakaku.yes ! memang arghh sakit otak!
okayy penah tak korang rasa macam mane korang pegi exam ON-THE-SPOT ?
okay maksudnya aku kena suggest or erti kata lain plan for their formation.
helloooo orang buat formation atleast ade kertas kat tgn okayy or discuss first dgn group !

fine ! then apa yg aku kena hari ni.OH MY DARLING GOD,they make me such a superrr brainspoiled ! arghhhhhhhhhhhhh[seriousslyy nak jerit]
ambikk kau tadi dah pusing pusing aku kat tengah padang tuhh ! boleh gila entah !
and satu lagi plak aduyaii kenapelahh cuaca di kuantan amat amat amat tersangat sangat panas sekali ha ?
aduhhh rase nak melecur muke ni even tak berape nak lama lahh kat atas padang tuh tapi lama jugak lahh *ape aku merepeknih ! okayyy shh ~
mane tak nye satu lagu kena buat.nasib baik for my darling percussion ja.kalau whole band jangan haraplahh.
pecah pale otak ! btw i love youu'll :)  [ macam tak sabit lak en ] haaahahah kalau bolehh nak type berjuta juta juta kali taukk !
BUT! i hate korang.sebabnye ? erghh korang kejam sbb suruh aku plan ur formation on-the-spot ! ahahah.

sakit pale dohh.mencucuk cucuk nih ! kadang kadang stress pun ade.alamak !

okayylahh punggung pun da agak panas ni.kepala lak makin pusing nih.okayy lah nak rest nih.esok kena attend for some bigg event ! erghhh macam malas je nak mengadap muka beratus orang.beratus ke ?maybe lahh.bukan malas lahh cuma tak rajin nak mengadap diorang.huh !

emphh sebelum terlupa.good luck tomorrow for my darling percussionist !esokk korang belajar ngan the superb lakk.maybe show yang dah di plan akan diubahh? who knows kan.tak cukup mantap ke ? leweh sangat ke ? tak sesuai ke ? korang just get ready je lahh.anything nak tanye.just tanye mereka.it's theyy turn.
me ? ouhh maybe thats all from me.

dah penat perah otak.
thats all for todayy ! HAVE FUN ~ assalamualaikum  :)

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)