nuffnang ads

Monday 15 July 2013

semalam i jumpa dia

hai assalamualaikum  :)

heyy kawan kawan.selamat berpuasa!

semalam saya pergi rumah kawan saya.kat rumah tu ade classmate saya termasuklah si Raf ni.saya pegi sana dengan tujuan nak jumpa my senior sbb nak mintak tolong dari dia.okayy around pukul 8 malam lah lepas diorang agak agak dah habis berbuka.yeahhh tepat pada masanya.masa kat depan rumah tu aku dah nampak Raf kat depan pintu.okayy jap kaki rase mcm longgar pulak.go mimi ! u can do it .emmpphhhhh! dia tengah hisap rokok kat depan pintu.oh my god sampaikan aku bagi salam pun tak keluar suara dah.and sampai betul betul kat depan dia aku masuk rumah.die just senyum je and macam terkejut dan terdiam.okayy jap go mimi jangan berhenti teruskan masuk rumah ! jangan berhenti and jangan pandang dia. yesssss i did it !

tiba tiba Hafiz housemate diorang jerit "Haa masuk masuk!" aku macam merah muka jap sebab semua mata yang kat dalam rumah tu pandang kat aku.erghh aku terus cari tujuan utama, abg Syaffiq where are you? rupanya dia di sebalik pintu.so i need enter the house more. then abg Sya bersuara "Wah! dah nampak dah imej wanita berkerjaya ni.Alhamdulillah" Heeee jangan lah cakap macam tu.praktikal je pun.of coz lah kena jaga imej derr~ sebab masa tu aku pakai baju office lagi.malas nak balik kolej salin baju.satu kerja pulak aku nak mengadap jamm giler bab1 kat luar tuhh.

aku masuk rumah tu join diorang tengok movie cerita Brave then lepak lepak jap.HAHAHHA dis is the time.aku nampak muka Raf macam tengok tengok aku.yesss masa ni lah aku nak pasang tocang.go Mimi ! You can do it.aku ape lagi.kek watt aje lahh.buat tak layan.im okay jorrr.then balik kolejjjjjjj bla bla blaaaaaaa

masuk tidur mimpikan Raf pulak.haihhhhhh.what the hell.jauh dalam lubuk hati aku ni seriously i miss him dude! but what to do.semuanya tinggal kenangan dan kenangan yang tidak mungkin akan berulang walaupun memori itu aku hanya kecapi walaupun sementara. Semoga dia menjumpai kekasih hatinya yang tulus dan sesuai untuknya.Aminnnnn  :)

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)