nuffnang ads

Saturday 30 March 2013

15 DISEMBER 2012

BERTEMU LAGI... assalamualaikum  :)

okayy kali ni cerita lain pulakk.pasal abang aku yang nombor dua nikah.oh my godd die nak nikah aku pulak yang berdebar. okayy cerita bermula dengan kitorang semua ni bertungkus lumus siap segala galanye lahh.hantaran memang tak yah cakap lahh.siap kamera bagai.tengok kat bawah ni  :





     


 

 

haaa amacam? semua benda kalau boleh nak jadikan hantaran.and harinya tiba kitorang semua ready untuk bergerak and sebelum tu jemput jemput dulu jamah nasi dagang ni yea sebelum bertolak isi perut dulu.nanti kalau muntah atas bas pandai pandai layan diri hahahaaa bukannye ape.alas perut dulu.sebab perjalanannya jauh lahh.then bergerak lah kami naik sebuah bas dan juga lima buah kereta kalau tak silap lah.anggaran sajorr.deng deng dengggg bluerkkk kakak aku muntah.deng deng denggg kakak ipar aku muntah pulak.cettt MIA yang kecik ni elok je duduk meniarap kat papa tu haa takde pulak muntah.
ape dahhhhhh.aku siap boleh pakai eye liner lagi haa dalam bus walaupun senget sebelah.HAHAHAAA hebat ke tidakkk?

then sampailah kitorang ke Felda Triang, Temerloh Pahang.perjalanan yang mengambil masa kira kira 4 jam kot.disambut mesra oleh orang kat sini.

then Nikah time! dengan sekal nafas  :)







ALHAMDULILLAH.. hanya air mata sahaja dapat melafazkan segalanyaaaaa  :)


yeaayyyy lagi satu MIMI bertambah! Alhamdulillah  :)


kemudiann...


 merentas pedang  :)

there you go!
Leftenan Madya Mohd Iznan dan Mimi Haryanii  :)






and we're done!




LOVE TILL JANNAH.AMINNNNN  :)




No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)