nuffnang ads

Thursday 29 December 2011

OMBAK RINDU*

assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuhh  :]

alhamdulillah bertemu lagi kite setelah berminggu minggu tak update blog.HUHUHU.blog aku dah bersawang wehh! nak buat cam mane.kate student, so BUSY lahh ! *takde maknenye.before this banyak je bloglist aku.HAHAHA.kantoiii~ sorrryyyy lahh serius tak tipu mmg aku betul betul busy lahh  :]

okayylahh sekarang ni nak update pasal satu MOVIE yang agak tiptop laa bagi aku! OMBAK RINDU.aduhaiii aku tengok pun alamakkk taktau nak cakap cam mane.
okayy kalau sape sape yang belum tengok lagi nah ambik link ni : ombak rindu full movie :]

btw, takyah laa cakap terima kasih kat aku.terima kasih aje kat youtube.HAHAH.sebab bende alah tu lahh aku baru dapat tengok setelah berminggu minggu dah show kat cinema.HUKHUK.lapokk lah aku.lembab sangat.

bercakap pasal OMBAK RINDU niii.hurmmmm komen aku just "korang klik aje link yg aku bagi tu then bia korang sendiri rase.WUWUWU".btw, cerite ni lagi sweet kalau ditonton oleh pasangan suami isteri.ngehngeh.feeling die masuk sikit maaa.gataiiinohh~

okaylahhh thats all  :]
bye assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)