nuffnang ads

Monday 21 November 2011

syabass MALAYSIA ! i love MALAYSIA ! pelukkk ketat ketat ~

assalamualaikum semua  :]
hee hee

excited sangat hari nih! pasukan bola sepak memberi pingat emas ke-59 yauww !
fuhhh.semalam aku tengok bola babe  ! hahaha.bukan ape.sebab time family aku tengok bola aku just jeling jeling je kat TV tuhh.tapi sekarang?aku pusing 360darjahh sebab nak tengok bola kat kedai makan tuhhh.walaupun aku nampak pemain bole tu macam semut je daripada jauh.tapi aura tu pasti ade ! kate orang MALAYSIA*tingtingting!tangan di dada mata ke atas*

ape yang aku suke time tengok bola adalah :

1. aku suka bile tengok mane mane pemain yang bile dah dapat sumbat goll terus die sujud syukur !
*cth: macam ape yg aku nampak semalam pemain indonesia time penalti tuhh.die dapat sumbal gol terus die sujud syukur.

2. aku suke bile tengok semangat sepasukan pemain pemain.
*cth : semalam aku tengok bile si penyumbat gol dapat gol terus die lari kat pemain pemain lain.pelukkk ramai ! and die punye coach lak lari kat diorang and ramai ramai peluk! sukeeee ~
 


3. aku suke bile tengok action pemain-pemain simpanan and coach
*kan bile die dah tunjuk flashback yg time gol tu kan die ade shoot coach kat tepi tepi tu kan.kalau gol ramai ramai berdiri and lompat lompat.and kalau nyaris nyaris nak gol boleh tengok tau aksi diorang nak lompat tapi tak jadi.HAHAHA.

4. kalau aku tengok bola kat umah.
*adik adik abang abang and abah tengok bola.contoh lah kann kalau MALAYSIA lawan INDONESIA. kalau malaysia GOL sorak sorak sampai bergegar satu rumah.kalau INDONESIA dapat GOL senyap sunyi takde suara punn.haaa nak kate ape?

5. kerana ade dua TV kat rumah  :]
*kadang kadang kalau time bola, aku and kakak tengok bola dalam bilik, and yang lain lain tengok kat depan(ruang tamu lahhh).HAHAHA dalam bilik tu TV biase and kat depan TV ASTRO.kann astro punye siaran lambat daripada TV biase kan.
bile dapat satu GOL, kitorang yg sorak dulu and tak lama lepas tu dalam bape saat je yg pihak ASTRO plak jeritt.haha.so kalau nak dapat update cepat tengoklah bola dengan TV biase okayy.tapi for sure lahh kalau nak tengok clear vision ASTRO ajalahhhh!

HAHA sangat banyak cerita pasal bola nihh.tapi yg ni aje aku mampu kongsi.

ape ape pun penyelamat gawang MALAYSIA terbaikkk lahhh.khairulfahmi the legend  :]

and yg ni plakk diorang buat perang giler giler diorang 
"kalau team MALAYSIA menang BOLA malam semalam diorang akan lukiskan muka mereka dengan corak harimau.so inilahh hasil nya."
sangat bersemangat !
likee it~

and thats all for noww.CONGRATS again HARIMAU MUDA !
bye !

*semoga MALAYSIA mencapai target mereka untuk memungut 60 emas!*

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)