nuffnang ads

Monday 31 October 2011

trend ambil gambar style baru ke ?

hey guys ! assalamualaikum  :]

jumpelagi.hurmm okayy mungkin bagi fotografer gambar gambar yg keluar kat kamera dia mmg yang trcantik sekali lahh.NIKON CANON SONY segalabagaii lahh.
sebenarnya sya jeles sbb saye takde pun bende alahh tu semua.entah bile lahh saye boleh dapat and pegang bende alah tu.asyik pegang org punye jee.aku punye bile?

okayy berbalik kepada tajuk kite hari ni. trend ambik gambar style baru.hurmm trend yg macam mane? heee ni lah nak bgtau.trend ambik gambar sendiri kat cermin ! HAHAHA sure org yg gedik gedik and giler kamera je yg ambik gambar macam ni.yelahh kalau dah terdesak sangat kan nak ambik gambar sendiri beginilah caranya.yelahh bukan ape.sekali sekala nak interframe jugak kan.tak kisah fon ke kamera ke se cikai mane pun.atleast muke korang keluar dalam kamera.

bukan ke cara cenggini dah ramai org buat? alahh sekali sekala nak berseni kan.

kalau macam aku : sebenarnya aku segan tau bile ade org ambik gambar aku.time belakang kamera dah plan nak senyum macam mane.last last bile depan kamera entah ape senyum dah aku buat.dah macam kambing dah aku tengok dengan hidung kembangnya.bile tgk balik gambar tuh.ya Allah ! aku ke ni? ohh tidakk

so untuk mengurangkan pendapat seperti yg ternyata di atas*wahhh gitu.macam lecturer dah !
macam ni lah aku buat.ambik gambar sendiri kat cermin.org lain tak nampak.and kite boleh control cun sikittt.hee.sekalisekala kan.ape salahnyaa  :]

okayy kalau korang free scroll la ke bawah yea.tgk hasil gambar cermin aku.HAHA





ni baru sikit tau.sorry laa sbb aku tak jumpe lahh gambar-gambar yg lain.hee bukan ape folder banyak sangat.malas nak bukak satu satu.so ni je lahh yg mampu dijumpai.HUHU

thats all je lahh.assalamualaikum  :]

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)