nuffnang ads

Sunday 9 October 2011

beribu sesalan **

assalamualaikum  :]

ku susuri malam ini
yang tidak berbintang sunyi sepi
juga rembulan dah menghilang
dalam kelam ku sendiri

ku mencari hembus bayu
yang selalu berbisik madah rindu
kini membisu dalam sayu
tidak ku temu suaramu

kekasihku di jalanan yg berliku
disaat ku perlukanmu
tertutup jua segalanya terhadapmu
di sini ku tersedu sedu

setelah cinta pergi
ku menyusung duka ini
diiringi kisah janji dimungkiri lagi

okayy melihat kepada tajuk.haihhh aku tak tau nak cakap.sama ada dua ayat ni "beribu sesalan" ni ada kena mengena ngan aku or tak.mungkin ada laa.okayy beribu sesalan.maksudnya ?
HAHA orang tu menyesal lah kan ? okayy lahh sebelum nak pilih taktau ape akibatnya.then sekarang bila dah masuk sangat rasa menyesal.ye kawan kawan mmg lah masa depan tu penting.once kita dah salah jalan tak boleh nak patah balik.kite kena face jugak.ape boleh buat.papehal aku terpaksa jugak kena kuat kan semangat.kesabaran kuat.tapi ada hadnya.sampai bile kite nak kena tindas je kan?tak boleh jugak gitu.be strong aja ! kalau senior senior boleh buat takkan aku tak boleh.
anyway! dengan iringan doa dan ucapan dari mak and family family.mahupun ada yg menentang.aku sahut cabaranmu.jangan ingat orang seni takleh berjaya.org seni ade haluan dia sendiri.dah laa malas nak cakap banyak.papehal nanti kalau korang tanye aku apehal citenye.nanti aku cite.malas nak type dah ni

nah ! before korang click close button dengar dulu lagu nih.


BERIBU SESALAN by shila hamzah*suare die best kott! high pich dia pun sedap dengar.ning baizura*takde lagi artis lain yang boleh buat suare soprano macam dia.jacklyn victor*takyah cakap laa korang pun tau cemane suare dia.HAHA

BTW terima kasih lahh kerana mengunjungi blog aku yang entah pape ni  :]

sekian terima kasih.assalamualaikum.LOVE !

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)