nuffnang ads

Saturday 10 September 2011

minggu haluan siswa 2011/2012

halloooo assalamualaikum ! bertemu lagi kita dalam rancangan bla bla blaaa  :)  *joking jerghh !

okayy nak dimulakan cite kan.hurmm kalau nak ikutkan blog aku ni akan di update 2 minggu sekali.around macam tu lahh kan.tapi skrg mungkin akan bertukar kepada masa yg lebih lama.mungkin setahun sekali ? sebulan sekali ? itu terpulangg kat aku sendiri.muahahaha  :)

emm memandangkan umur aku yg baru 20 nihh.haha.kerja aku bukan lagi macam dulu.bukan lagi keluar rumah pagi and balik rumah malam.tak tak takkk.mungkin benda tu aku boleh buat time weekends ke aku balik.or time cuti sem nanti ke.. cup ! cuti sem ? ole ole huhu ole yole yoo! yelahh cuti sem.kenapa ? terkejut ? yes ! kalau aku lagi terkejut kott.tup tup aku dah jadi penghuni kediaman kolej pertama, fakulti kebudayaan, and aku skrg berada di universiti malaya ! makaihhhh universiti malaya ? kenapa ? macam tak sangka kan aku dapat UM.perghh top uni tuhh.sape taknak en ? tapi alhamdulillah la aku dapat masuk sini.org bertuah je yg dapat kott.

okayy "minggu haluan siswa"
yeahh mmg tak semua orang tau benda ni.HAHA.program ni kire macam program orientasi laa.hurmm tapi kitorang lain sikit. apa yg lain ? okayy kalau yg handle junior junior baru ni ape org panggil ?  fasilitator en ? hahaha tak tak kitorang kat sini panggil PM as known as "pembantu mahasiswa".

seriouslyy first first aku jumpe diorg "alamakk ehh serious giler muke !"haha.
aku tak dapat bayangkan cam mane nanti bile dah start program ni.kena regging ke ? atau sebaliknya
okayy.time tu dalam pukul 9.30 kott.dah habis daftar daftar semua benda.dahh salam salam ngan mak abah along semua."im alone now.  :[ rindu rumahh" erghh.then daf kemas kemas loker semua.kitorang dipanggil berkumpul kat dewan kolej yg dipanggil "dewan tun perak". kat situ kitorang diberi macam macam taklimat.pasal keselamatan lahh.macam macam lahh.thendapat baju, beg, payung, topi semua lahh.perghh best  :)

then macam macam aktiviti lahh.kitorang blaja cheers  :)
yeahh skrg ni suara aku bukan nak kate rock.tapi ade sekali tuh sampai tak keluar terus.HAHA tapi mmg berbaloii lahh.kitorang banyak menang kategori kesenian.

pertandingan manifestasi puisi : k.kediaman satu a.k.a ASTAR
koir : astar
nyanyian lagu raya : astar
nyanyian lagu english lelaki : astar

haha.gempak tak gempakk.PM PM semua cakap tahun ni mmg pecah rekod lahh en.haha bangga tak ? kembang kott hidung ! hurmm then ape lagi ek nak cite ?
okayy senang cakap lahh aktiviti kitorang sgt padat drpd pukul 5 pagi sampai 12.30 malam  :[

macam biaselahh en kalau time time oriented ni kena kutip sign senior senior tauu.aduhh disebabkan aku dipanggil utk debat, aku dapat kenal senior senior sikit je.erghhh at last aku dapat kutip 2 je sign.haha yg tu pun PM yg handle debat.yg lain tak kenal sangat.haha then kitorang biskut satu sorang.biskut tu macam barang amanah laa.bayangkan biskut yg petak empat segi tu.kitorang kena jaga.sekali pecah mampus lahh.

lama kelamaan bila dah kenal dgn PM PM ni semua yeahh they're great menn ! serious cakap program ni sangat sempoii ! bak kata macam trademark kolej kitorang sempoilahhh !
rindu semua tuh laahh.
okayy lahh rasenye yg ni je kott yg nakcite.lepas ni aku akan cite macam mane and ape yg jadi time hari penutupan kitorang.
time ni kena ambik gambar sorok sorok.haha sebab dah bagi amaran dah awalawal
"semua freshie diminta untuk mematikan tel.bimbit"


kati aku yg belah bawah punye.susahh wowhh.nak buat cam mane terime je lahh !

time taklimat kat fakulti kebudayaan.hahacamera pun dah merapu sbb tgh sorok sorok

dewan TUN CANSELLOR.tempat semua kolej berkumpul.

mahasiswi MIMISYAFINIE.peace !


bile takde keje inilahh jadinya  :[

bye.assalamualaikum  :)

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)