nuffnang ads

Friday 23 September 2011

BINI BINIKU GANGSTER

assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuhhhh  :]

hai semua hari ni kita nak cakap pasal satu filem ni tau.hurm memandangkan aku student yang baru menjejak kaki ke kuala lumpur ini.seorang hamba Allah yang sangat baikkk telah membawa aku menonton wayang.
BINI-BINIKU GANGSTER~
yeahh mula mula memang aku rase cerita ni macam tak best sebab ade pasal lawan lawan laa tumbuk tumbuk laa.macam macam lahhh.
okayyyy.mula mula masuk and cite start.first first action plak die tunjuk pasal ade satu puak ni berlawan dengan puak yang lain.HUHH! macam gangster lawan gangster laa. seriouslyy aku ingatkan kitorang salah masuk panggung rupanya memang first first cerita tu macam tuhhh.remember for the word "gangster" ? surelahh die nak cite pasal gangster kan?

and last last ade laa keluar heiry ataupun SHAHEIZY SAM yang menunjuk aksi seperti the late michealjackson.hurmmmm.sumpah poyo gilerr die time ni.

mula mula aku ingatkan shaheizy gangster dalam cerita padahal tak pun.macam poyo poyo je ade lahhh.
rupa rupanya bini die yang gangster.si manja ataupun YANA SAMSUDIN ni.hurmm dalam cerita ni dia digelarr KAKYONG.hurmm macam kepala gangster jugak laaa.tapi hati lembutt.HUHU.dia ni mandul pastu die benarkanlahh suami die ni kahwin dengan reanna ataupun INTAN LADYANA merangkak setiausaha baru suami dia.bile dah kahwin semua timbul lahh pertelingkahan and terkantoii laa plak yang si reanna ni pun kepala gangster jugak.HAHA.sebab tu lahh tajuk cerita ni BINI BINIKU GANGSTER  :]

hurmmm takkan aku nak cite sampai habis lak en?

bile dah last last nanti korang akan dapat tau lahh sape yang sebenar sebenarnye gangster? sape yang merancang perkahwinan mereka? sape yang mewarisi perangai kahwin dua ni? HHAHAHAHAHA

tontonlahh BINI BINIKU GANGSTER di pawagam berhampiran anda.
macam aku pawagam yang paling hampir kat MV laa.hahaha.memang takde tempat lain dah yg hampir.HUHU.selamat menonton kawan kawan  :]


teraju utama bini biniku gangster  :]



gandingan mantap.HEBATTT~

thats all.BYE assalamualaikum  :]
btw,im happy to meet her! mimiharyani.ehem ehemmm mimijugakkkk. jangan jelesss ~

spreads LOVE.mmuuuaahhhahhahh*


No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)