nuffnang ads

Friday 22 July 2011

here i come !

assalamualaikum  :)

arghhh tak sangka umurku sudah menjangkau ke alam remaja fasa kedua.alamakkk kena continue study laa.
huh ! cuti dah lama gila.badan pun sudah mengembang [ takdelahh kembang sangat en]
kemalasan itu sudah menghantui diriku ni.emm cam mane nak defend eh ? nak ubat nak ubat !

haihhh.bla bla bla.okayy ni nak cakap tanggal 15 / 7 / 2011 keputusan UPU sudah keluar.okayy mula mula tak rase pape la pagi tuh.then tibe tibe hoeyen tanye "mimi,ko dah check ke UPU".OMG selamberr nye lahh aku pegi delay waktu itu.dah lahh kena update dgn family mane aku dapat.then mintak laa sikit hoeyen punye kredit nak check.pakai mesej kott.alahaii sejam kot tunggu baru dapat result.

then tiba-tiba hoeyen bagi phone [oh my godd nak tunggu tu punye laa rase nak tercabut jantung ni.] hallooo IPTA kott sape yg taknak !
nak ambik bace :
    
        "RM0.20 UPU : 911205065***" TAHNIAH,anda berjaya ditawarkan program MA56 di UM"

alhamdulillah.LASTLY gotcha ! time ni tak tau nak melompat ke melalak ke.arghhh !
TUHAN je lah yg tau.tak kisah la sebab aku tak dapat ape yg aku betul betul nak.yg ni pun okayy !
"syukur ya Allah.ape yg aku buat berbaloii lahh.gerak pi KL pukul 3 pagi.aduhh tido dalam kereta.and segala bagai lahh.alhamdulillahhh"

okayy kos yg aku dapat is : SENI PERSEMBAHAN ( TARI ) di UNIVERSITI MALAYA,KL

"wehh UM kott.sape taknak."
counsellor cakap : pegi je lahh.orang yg bertuah je dapat masuk UM.cuba dulu.mudah mudahan boleh buat MASTER.PHD segalaa.
cikgu cakap : baik pikir pasal masa depan.peluang kerja tu penting.kalau belaja tinggi tinggi tapi last last menganggur buat ape.pikir dulu elok elok.

yea.memang aku minat bidang ni.tapi kalau minat je tak boleh jalan en?takpe atleast aku nak cuba.taksalah kan kalau kita nak capai ape yg kita impikan.kan? HUH !

kat sana nanti sumpah aku cakap confirm kurus.sebab?mase aku gi interview da semput kott.kena lari sane sini.lompat.yelahh dancer of coz la stamina kena tinggi kan.superb.ni aku badan dah terase berat nih.OMG ! takleh bayang lahh cam mane.i'll TRY ! wish me LUCK  :) insyaAllah.




kawan-kawan,doakan saya berjaya okayy.insyaAllah.
"UM here i COME"

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)