nuffnang ads

Saturday 30 April 2011

alhamdulillah :)

MEdSI test [ 30 april 2011 ]
huh ! finally exam dah lepas.
and now selangkah lagi nak menuju ke menara gading.
next : interview !
huh ! hate it but have to face it  :)
GOOD LUCK mimi  ^^,


okayy now tengoklahh muka saya BEFORE ke MEdSI test tadi.nampak pucat kan ? nahh rasakann.gila cuakk ! STPM tak macam ni  :/




huh! time MEdSI test pulak.perghh semua candisates punye dress-up.wowwhh seriouslyy time nak tunggu masa exam pun dahh GEMENTARR gila.
yang lelaki takyah cakap laa.memang smart.love that  :)
and girl plak.wauuu.they all GORGEOUS  :/
macam-macam style.
semua macam cikgu lahhh.
macam masuk kelas kuliah pun ade gak  :)
wauuu AMAZING babe  <3


alhamdulillahh.semua berjalan lancar  :)



and noww tengoklahh muka saya selepas exam.banyak beza arkk ?



finally dah habis  :)
thanks AINNUR FARHANA sebab menyusahkan aku and teman aku sampai habis exam.
hahahaha thanks jugak sebab tunjuk jalan ke SMK PANG5 tuhh.kalau ko takde memang aku sesat lahh !




TAMAT - assalamualaikum  :)
thanks for readingg  !~

No comments:

Post a Comment

any comment? comment je laa.thanks :)